Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
pytanie do administratorów allegro, od tygodnia, weryfikowane jest nasze konto, proszę o w miarę możliwie szybka aktywację. Poniżej screeny
@MaszynyMMasz Konto, z którego piszesz, jest aktywne. Podaj login konta, którego dotyczy Twoja prośba.
Login :
MaszynyMMasz
@MaszynyMMasz W danych konta widzę, że jest ono aktywne. Przekażę Twoje zgłoszenie do głębszej weryfikacji, bo nie wiem gdzie tkwi błąd.
@MaszynyMMasz Dostałam odpowiedź, że musisz uzupełnić wymagane dane i przekazać je do weryfikacji poprzez:
U nas jest wszystko uzupełnione, dane firmy jak i osoby decyzyjne , dodaje screen , chcemy przesłac dalej ale pojawia się szare pole.
Przypominam się 🙂
@MaszynyMMasz Przepraszam, że musieliście czekać.
Dostałam informację, z której wynika, że przyczyną problemów jest brak deklaracji dotyczących reprezentantów firmy (co jest niezbędne w przypadku spółki). Na zrzucie widać, że są zadeklarowani tylko beneficjenci.
Bez zadeklarowanych reprezentantów spółki wniosek nie przejdzie dalej.
Dziękuje za odpowiedź. Jaki jest czas oczekiwania na weryfikację u nas trwa już 4 dni. Wysyłam screen.
Cześć, @MaszynyMMasz. Weryfikacja może potrwać do 5 dni roboczych.
Rozumiem, lecz u nas pomimo uzupełnienia danych ( 5 dni) nadal trwa weryfikacja, czy mogą to Państwo przyspieszyć ? Nie ukrywamy, że nam pilno 🙂
@MaszynyMMasz poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie, co powoduje problem. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@MaszynyMMasz otrzymałam odpowiedź, że byłeś proszony o przesłanie dodatkowych dokumentów 23 i 24.09
Przesłałeś już te dokumenty, operatorzy weryfikują wniosek - na ten moment PayU i Allegro Finance zaakceptowało już dane, więc z tych sald możesz wypłacać środki. Czekamy tylko na Przelewy24 - wtedy proces się zakończy i otrzymasz wiadomość e-mail, że wszystko ok.