Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kilka dni temu przesłałem do was zdjęcia dowodu wraz z produktami, sprzedałem 5 produktów, zostały wysłane natychmiast, kupujący otrzymali produkty, nie mam żadnych negatywnych opinii, a mimo to dostałem od was takiego maila.
Zawiesiliśmy Twoje konto z powodu naruszenia naruszenie przez Ciebie zasad obowiązujących w serwisie Allegro. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro.
Napisałem do was wiadomość wczoraj, a mimo to zero odpowiedzi, jest wysoki sezon na produkt, który oferuję, dlaczego moje konto zostało zawieszone, czy mogę porozmawiać z wami telefonicznie?
Czy ktoś miał podobnie?
Nosidło torba do drzewa za 45zl 🤣
To musisz tę drogę przebyć od nowa
Jeśli tak jest z każdym produktem to jest dramat, jak ktoś ma konto firmowe to za każdym razem, gdy wystawia produkt to mu blokują konto? W takim razie jak działają te konta co na raz wystawiają tys aukcji z tych programów co reklamują dropshiping? Porażka po całości, chciałem sam spróbować trochę posprzedawać i od nowego roku zacząć działalność, ale póki co coraz bardziej mnie zniechęca ta szopka niż zachęca do e-commerce
W commerce jest ok nie porzucaj tego
ale nie opieraj wszystkiego na allegro tylko rozwijaj rozne kanaly
ja myślę że to kwestia może 2 lat i i tak będziesz uciekać z allegro bo samo allegro na to pracuje
wszystko niby spoko, ale kolejny dzień bez odpowiedzi allegro jest katastrofą..
@DavexShop Widzę, że otrzymałeś dzisiaj odpowiedź w zgłoszeniu mailowym o numerze 47821405, w sprawie nałożonej blokady na Twoim koncie. Jeżeli jakieś kwestie wymagają doprecyzowania w związku z blokadą, to proszę skieruj te pytania w odpowiedzi na naszą wiadomość.
Tak już wysłałem dokumenty, tylko dlaczego blokujecie mi konto gdy wystawiam jakaś nowa aukcje. Czy jeśli mam konto firmowe to za każdym razem przy nowej ofercie jest blokada i ponowne wysyłanie tych samych zdjęć?
@DavexShop Nie mamy możliwości żeby pomóc w temacie blokady konta na forum. Jeżeli masz dodatkowe pytania z tym związane, to proszę skieruj je w odpowiedzi na wiadomość mailową.
Pomocy nie potrzebuje tylko odpowiedzi na moje pytanie, czy to częsta praktyka ze blokujecie konta również firmowe.
Przede wszystkim firmowe
Czy już coś wiadomo w mojej sprawie?
Super dalej zero odpowiedzi, allegro jesteście najlepsi !💟