Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
zawieszono mi konto allegro. Chciałam się upewnić czy to stan rzeczywisty czy byc może próbująca wymusić dane wiadomość.
" Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty oraz anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. ... "
N jakiej podstawie doszło do zawieszenia konta ?
Co z sprzedanymi przedmiotami ? Czy nawet po weryfikacji przedmioty, które sprzedałam będę musiała wystawić ponownie ?
Naturalnie będę pisała gdyby był problem. Nie chciałabym by ucierpiała na tym moja wiarygodność. Z drugiej strony rozumiem, że starają się zabezpieczyć, tym bardziej, że przedmioty które sprzedałam były wartości dość dużej.
W związku z blokadą konta, obniżono moją jakość sprzedaży na -68 punktów. To moje dwie pierwsze sprzedaże na allegro.
@Client:90822904 A na jakiej zasadzie? Rozumiem, jeśli doszło do czegoś zabronionego, niedozwolonego itp. ale chyba, nie przez blokadę na czas weryfikacji?
Prawdę mówiąc nie mam nie mam pojęcia. W zakładce dotyczącej jakości widnieje -200 punktów za kontakt z klientem. Jednakże sprzedaży dokonałam wczoraj, pierwszej po godzinie 19, gdzie skontaktowałam się z kupującym praktycznie od razu. Drugiej po 21, gdzie dosłownie chwile później weszła blokada konta. Więc nie pisałam nic do klienta, no bo jak ? Przecież nie napisze do kupującego, że proszę czekać na kontakt z mojej strony po odblokowaniu konta...
Z mojej strony nic nie dozwolonego nie zrobiłam. Zaczynam się zastanawiać czy to nie klient numer dwa stwarza mi te problemy, tak dla sportu.
Mam nadzieję, ze ten minus dotyczy tylko i wyłącznie blokady, a po jej zdjęciu wróci do normy.
Aktualnie wysłałam szereg zdjęć wraz z dowodem zakupu. Oraz oczekuje kontaktu od strony Allegro via telefon.
Panu również bardzo dziękuje za pomoc 🙂
Sprawdziłam właśnie drugie konto, czy nie powinno tam być informacji o zawieszeniu ?
@Anius85 Nie ma w mailu za co, nie napisali co masz zrobić żeby Ci odblokowali? Napisz co żeś narozrabiał.😁
Rzecz w tym, że nic.
"
Zawiesiliśmy Twoje konto, automatycznie usunęliśmy wszystkie wystawione przedmioty oraz anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach.
Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji. W trosce o bezpieczeństwo transakcji i Twojego konta prosimy Cię o przesłanie zdjęcia towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości. W osobnych plikach prosimy o przesłanie kolorowych zdjęć (nie skanów) obu stron Twojego dokumentu tożsamości oraz faktur zakupu towaru.
Na fotografiach powinny być widoczne: imię, nazwisko, data urodzenia i ważności dokumentu oraz narożniki dokumentu. Pozostałe dane możesz zakryć np. paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Przesłanie plików zgodnie z instrukcją przyspieszy procedurę weryfikacji.
Prośba o przesłanie wspomnianych zdjęć ma oparcie w art. 2.13 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu. "
Nawet na zdjęciach sprzedawanych przedmiotów dodałem sticky note z podpisem i datą wystawienia aukcji.
@Anius85 dziękujemy za przesłanie zdjęć, widzę, że teraz konto jest już aktywne i również kontaktowałaś się z nami w sprawie jakości sprzedaży, jestem pewna, że nasz Doradca wyjaśni to dla Ciebie i wróci z odpowiedzią w komunikacji mailowej.
Dziękuje za pomoc, pozdrawiam