anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawieszenie sprzedaży

Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Zawiesiłem sprzedaż, a mimo to mam aktywne oferty i klienci dalej kupują.

Jak skutecznie zawiesić całą sprzedaż?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Zamknąć a na AL wiszą jak ich moderacja nie usunie, piszesz o jakie chodzi i wzywasz moderacje i już.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Adibox_sklep na pewno włączyłeś Przerwa w sprzedaży bo u Ciebie jest 322 ofert

oznacz moderatorów

Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Na pewno mam włączoną przerwę w sprzedaży. 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Adibox_sklep a na ile ustawiłeś tę przerwę? A przypadkiem nie korzystasz z narzędzia zewnętrznego do obsługi allegro?

może moderatorki będą wiedziały coś więcej czemu nadal widać Twoje oferty

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep Czy możesz pokazać mi zrzut, gdzie widać, że masz ustawioną przerwę w sprzedaży? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2023-02-14 150540.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep Dziękuję, czy mógłbyś przesłać jeszcze raz zrzut, ale całego ekranu okna przeglądarki (wraz z widoczną datą i godziną)? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Adibox_sklep
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu 2023-02-14 152623.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep Bardzo dziękuję, poprosiłam już nasz zespół techniczny o sprawdzenie tej sytuacji.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Adibox_sklep Dostałam właśnie odpowiedź od zespołu technicznego, że w Twojej sytuacji nie ma błędów po naszej stronie. Włączyłeś przerwę w sprzedaż 12.02.2023 r, o godz. 23:01 i wtedy zakończyliśmy wszystkie Twoje oferty. Jednak sprawdziliśmy historię przykładowych (12993486416, 13012451252, 13103972866 i 12978991230) i z naszych systemów wynika, że po tym, jak my je zakończyliśmy, następnego dnia wznowiłeś je przez API. 

Co do samej zasady działania, przerwa w sprzedaży nie blokuje możliwości wznawiania ofert czy wystawiania nowych. Jeśli korzystasz z zewnętrznego narzędzia po API, to mimo przerwy takie oferty mogą być wznawiane. Te, które sprawdziliśmy wyrywkowo, były zakończone przez przerwę i wznawiane przez API w trakcie jej trwania.

Dlatego aby zapobiec takiej sytuacji w przyszłości, sprawdź proszę ustawienia swojej aplikacji, której używasz do zarządzania ofertami przez API. Na ten moment to co mogę Ci polecić to ręczne zakończenie ofert z poziomu zakładki Mój Asortyment

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Zakończyć oferty lub włączyć przedsprzedaż w ofertach. Aby to zrobić masowo polecam użyć Menedżer Ofert Allegro:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/MenedzerOfertAllegro/o_narzedziu/

oznacz moderatorów

eCommerceLab
#10 Popularyzator#

Najlepiej zakończyć oferty. Można również włączyć przedsprzedaż w ofertach - masowo zrobisz to w Menedżerze ofert Allegro:
https://niezbedniksprzedawcy.pl/MenedzerOfertAllegro/o_narzedziu/

oznacz moderatorów