Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Piszę do Państwa ponieważ otrzymałem kilka dni temu list od Prezesa Allegro, Pana Francois Nuyts.
Poniżej fragmenty tego listu oraz mój komentarz.
„Po wprowadzeniu ograniczeń zadbaliśmy o to, aby nasza platforma działała sprawnie i żebyśmy mogli wspierać sprzedawców w jak najszybszym dostarczeniu niezbędnych produktów do Waszych domów.
(…)
Mimo tego, poza realizowaniem swoich zwykłych obowiązków, udało im się wprowadzić w życie wiele inicjatyw bezpośrednio wspierających Was – naszych klientów, sprzedawców, pracowników służby zdrowia i członków wielu innych grup. Dzięki ich zaangażowaniu byliśmy w stanie skupić się na projektach, które pomagają rozwiązać najpilniejsze problemy – począwszy od zaopatrzenia ponad 40 szpitali i placówek opieki zdrowotnej w całej Polsce w niezbędny sprzęt, po różnorodne formy wsparcia lokalnych społeczności
(…)
Ważnym działaniem było wsparcie polskich przedsiębiorców, zwłaszcza małych i średnich firm, zarówno tych już obecnych na naszej platformie, jak i tych, które po raz pierwszy zaczynają sprzedaż przez Internet.
(…)
Podczas pandemii dołożyliśmy wszelkich starań, aby udowodnić, że Polacy mogą polegać na Allegro nawet w najtrudniejszych czasach. Będziemy walczyć z negatywnymi konsekwencjami pandemii tak długo, jak będzie to konieczne.”
Od kilku lat prowadzę kilka spółek w różnych branżach. Gdy nastąpił w marcu kryzys związany z epidemią postanowiłem, wraz z moimi pracownikami, wesprzeć tak samo jak i Państwo dostawy do polskich konsumentów, produktów najbardziej potrzebnych, w tym także maski ochronne.
Założyliśmy konto „fast-market” , sprowadziliśmy znaczna liczbę masek ochronnych oraz także oczekujemy na dostawy kolejnej partii innych produktów. Same maski wystawiliśmy z założeniem marży bliskiej zeru, w celu wsparcia społeczeństwa oraz umożliwiającej promocje naszego nowo utworzonego sklepu mającego dalsze i długoterminowe plany rozwój także w branży e-comerce. Niestety już po kilku dniach od wystawienia produktów, konto zostało zawieszone bez konkretnego wskazania punktu z Państwa regulaminu.
Pracownik Allegro poprosił o przesłanie zdjęcia dowodu oraz produktów co też zostało wykonane. Niestety pomimo tego, Państwa pracownik nie odblokował konta. Zastanawia mnie więc fakt – w jakim celu w ogóle była prośba o przesłanie zdjęcia dowodu osobistego skoro Państwa pracownik już na wstępie wiedział że i tak konta nie odblokuje…
A także jak się ma list od Pana Francois Nuyts do faktycznego wspierania społeczeństwa oraz nowych przedsiębiorców „którzy pierwszy raz zaczynają sprzedaż przez Internet”.
Konto z którym powiązali Państwo konto „fast-market” należy do innej osoby która również przesyłała dowód osobisty oraz jak zostało ustalone, wszystkie sprzedane produkty trafiły bez zastrzeżeń do Klientów. W związku z tym, tym bardziej zastanawia nas polityka Państwa firmy blokowania także kont które w całości spełniły żądania Państwa pracowników oraz przede wszystkim wszystkie produkty trafiły bez zastrzeżeń do zadowolonych konsumentów.
W związku z powyższym, uprzejmie proszę o przeanalizowanie raz jeszcze „zagrożeń” jakie nasze konta generują w serwisie Allegro. W naszej opinii zagrożeń jest 0, a korzyści wiele dla Państwa, Konsumentów oraz mam nadzieję że i nas.
@fast-market Sprawdziłam, że otrzymałeś od konsultanta informację:
"Konto zostało zawieszone na podstawie artykułu 2.13. Również na podstawie tego artykułu konto nie zostanie odwieszone".
I odpowiedziałeś na nią, wklejając treść posta, który zamieściłeś tutaj. Niestety obawiam się, że ponowny kontakt nie będzie mieć wpływu na zmianę naszej decyzji w tej kwestii.
Tak, zgadza się, natomiast proszę także o sprawdzenie wcześniejszej korespondencji w której wykonuję polecenia Pana Dariusza a po spełnieniu których i tak konto nie zostało odblokowane. W związku z tym ponawiam swoje zapytanie - w jakim celu Pan Dariusz wymusza zdjęcia dowodów osobistych skoro już pierwszą wiadomość pisał prawdopodobnie z założeniem utrzymania blokady konta ?
"Artykuł 2.13
W sytuacji, gdy Konto lub działalność Użytkownika w ramach Allegro wymaga dodatkowej weryfikacji danych, o których mowa w art. 2.1. lub 2.3, lub w przypadku powzięcia przez Allegro.pl uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta lub Transakcji, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, Allegro.pl może:
a. uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika odpowiednimi dokumentami jego wiarygodności, w tym tożsamości,
b. czasowo ograniczyć dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro,
c. zawiesić na czas określony lub nieokreślony Konto Użytkownika.
Po ustaniu wyżej wskazanych okoliczności, Allegro.pl zniesie przedmiotowe ograniczenia zastosowane wobec Użytkownika. "
Proszę o informację którego fragmentu z powyższego regulaminu nie spełniam ?
W jaki jeszcze sposób mogę jeszcze udowodnić że "ja" to "ja" ? Przelew bankowy został zrobiony, dowód osobisty został przesłany, zdjęcia produktów wraz z datą i nickiem zostały przesłane. Wszystko zostało spełnione zgodnie z Państwa prośbami a ciągle otrzymuje jedną i tą samą wiadomość że powód to punkt 2.13 z regulaminu który na nic konkretnego nie wskazuje
Nie myślałem że we "współpracy" z tak popularnym w Polsce serwisem będę musiał zgłaszać sprawę do UOKIK, natomiast jeśli nie otrzymam w końcu rzetelnej i pełnej informacji oraz przywrócenia dostępu do konta, będę zmuszony pójść krok dalej.
Rozumiem że również Państwo prowadzą sprzedaż w serwisie Allegro, natomiast eliminowanie "konkurencji" w ten sposób, w mojej i pewnie wielu innych osób obniża Państwa opinię wypracowywaną przez wiele lat. Mam nadzieję na szybkie porozumienie w tej sprawie.
@fast-market Nie mogę Ci napisać nic więcej, niż konsultant, który zajmował się tą sprawą.
Dodam, że samo przesłanie dowodu nie gwarantuje pozytywnego zakończenia sprawy. Weryfikacja tożsamości to tylko jeden z punktów procedury, którą stosujemy w takich przypadkach.