Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przygotowując zamówienie do wysłania zdublowałem przesyłkę, mam 2 przesyłki do jednego zamówienia. Nadałem paczkę wykorzystując jedną etykietę, ale status drugiej (zdublowanej) przesyłki jest wciąż oczekuje na nadanie. Zgłosiłem wniosek poprzez inpost o anulowanie tej przesyłki ale tam okres rozpatrzenia wynosi 7 dni. W jaki sposób mogę anulować na allegro tę przesyłkę, która "wisi" jako oczekująca na nadanie w allegro? Czy będzie miało to wpływ na jakość sprzedaży to ze ta druga paczka nie została nadana w terminie?
PS nie mam możliwości anulowania przesyłki w szczegółach przesyłki - pole jest wyszarzone
Heh moje doświadczenie z anulowaniem mówi mi, ze do tej pory już Ci anulowali. Przynajmniej mnie zawsze w godzinę się uwijali ale wielkiego doświadczenia nie mam xD. Wyślą powiadomienia na maila.
Nie robiłbym z tego tragedii, spokojnie,
@PlakatLand Na liście zamówień usuń numer tej zdublowanej przesyłki, wtedy nie powinna się liczyć do statystyki. Nie klikaj na "szczegóły" ale "numery przesyłek".
Liczy się czas nadania pierwszej przesyłki. W przypadku Smart ważne jest żeby nie pomylić etykiet, bo tylko pierwsza z utworzonych przesyłek jest bezpłatna, za drugą trzeba zapłacić. Oczywiście jeśli ją nadasz, bo InPost nalicza opłaty tylko za wysłane paczki. Nie musisz pisać do nich o anulowanie.
@fox_paws "InPost nalicza opłaty tylko za wysłane paczki. Nie musisz pisać do nich o anulowanie" - no nie, opłata jest naliczana przy generowaniu etykiety. Dlatego trzeba wystąpić o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę, co kolega już zresztą uczynił. To raczej załatwiają dość szybko, chociaż formalnie podają, że do 7 dni.