Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Anastazja2021 29.07 otrzymałaś od nas wiadomość mailową z informacją, że konsultujemy Twoją sprawę z operatorem płatności, który prowadzi weryfkację konta, także poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Czy może być problem w tym że nie robiłam ponownie przelew 1.01zł, bo nie miałam informacji o tym że muszę go zrobić?, w zakładce ustawienia wypłat mam payu mam wstrzymane nie pisze ze jest w trakcie weryfikacji, dla czego tak?
@Anastazja2021 na razie nie rób proszę nic więcej, ponieważ czekamy na odpowiedź od operatora płatności.
Dzień dobry, dzisiaj już piątek, a weryfikacja i wciąż trwa, czy mogę w ogóle spodziewać się że kiedyś będę miała odpowiedź, czy mogę zapomnieć o tych pieniędzy które wiszą na koncie?
@Anastazja2021 Przykro mi, rozumiem, że ta sytuacja jest niekomfortowa, ale nie musisz się martwić. Niestety sprawa jest jeszcze wyjaśniana przez operatora i oczekujemy na odpowiedź.