anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zdublowane wysyłki w inpost, jak odzyskać zwrot opłaty

MAMY ROZWIĄZANIE!
fomare
#8 Zapaleniec#

Hej, poproszę o poradę. Zdarzyły się w aplikacji inpost zdublowane zamówienia. Nie wiem z czego to wynika, ale kilka takich miałem. Mają one status teraz opłaconych, ale nie wysłanych. Czy jest jakaś forma występowania do inpostu o zwrot tych opłat, czy może po określonym czasie samo to się anuluje i opłata wróci?

Drugie pytanie dotyczy rezygnacji z zamówienia już po opłaceniu wysyłki w inpost. Sytuacja jest jak powyżej, przesyłka opłacona, ale nie wysłana.

Dzięki.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

Anulację etykiety możesz zgłosić w formularzu, wybierając opcję „Chcę otrzymać zwrot za niewykorzystaną etykietę”.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
fomare
#8 Zapaleniec#

Dzięki wielkie 🙂

oznacz moderatorów