
fomare
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-04-2020
12:08
Hej, poproszę o poradę. Zdarzyły się w aplikacji inpost zdublowane zamówienia. Nie wiem z czego to wynika, ale kilka takich miałem. Mają one status teraz opłaconych, ale nie wysłanych. Czy jest jakaś forma występowania do inpostu o zwrot tych opłat, czy może po określonym czasie samo to się anuluje i opłata wróci?
Drugie pytanie dotyczy rezygnacji z zamówienia już po opłaceniu wysyłki w inpost. Sytuacja jest jak powyżej, przesyłka opłacona, ale nie wysłana.
Dzięki.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-04-2020
12:10
Anulację etykiety możesz zgłosić w formularzu, wybierając opcję „Chcę otrzymać zwrot za niewykorzystaną etykietę”.
________
Κώστας
Κώστας
oznacz moderatorów

fomare
#8 Zapaleniec#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
20-04-2020
12:39
Dzięki wielkie 🙂
oznacz moderatorów