anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zestawienie sprzedaży generowane przez uprawnionego użytkownika

Client:129042932
#7 Wielbiciel#

Witam, otrzymałem dostęp do konta sprzedawcy. Wygenerowałem zestawienia wpłat i wypłat ale nie otrzymałem żadnego maila z tymi zestawieniami. Na jaki adres email zestawienie powinno być wysyłane - głównego użytkownika czy uprawnionego? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:129042932 Podaj proszę, którego konta dotyczy Twój wpis - na jakim koncie wygenerowałeś zestawienie wpłat i wypłat. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:129042932
#7 Wielbiciel#

WarmWoodEko - to konto na którym kilkukrotnie próbowałem wygenerować zestawienie. Chciałbym, skoro otrzymałem od nich uprawnienia, otrzymywać na mojego maila zestawienia.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:129042932. Zestawienie sprzedaży zawsze wysyłamy na adres mailowy, który jest przypisany do głównego konta, z którego takie zestawienie generujesz - nie wysyłamy zestawienia na uprawnione konto.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:129042932
#7 Wielbiciel#

Czy jest zatem szansa aby wprowadzić funkcję bezpośredniego pobierania zestawienia do pliku na dysk lokalny?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @Client:129042932 za sugestię. Przekażę ją do zespołu odpowiedzialnego za rozwój tego obszaru 🙂 Nie mogę jednak niczego obiecać. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów