Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otrzymałem dostęp do konta sprzedawcy. Wygenerowałem zestawienia wpłat i wypłat ale nie otrzymałem żadnego maila z tymi zestawieniami. Na jaki adres email zestawienie powinno być wysyłane - głównego użytkownika czy uprawnionego? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:129042932 Podaj proszę, którego konta dotyczy Twój wpis - na jakim koncie wygenerowałeś zestawienie wpłat i wypłat.
WarmWoodEko - to konto na którym kilkukrotnie próbowałem wygenerować zestawienie. Chciałbym, skoro otrzymałem od nich uprawnienia, otrzymywać na mojego maila zestawienia.
Cześć, @Client:129042932. Zestawienie sprzedaży zawsze wysyłamy na adres mailowy, który jest przypisany do głównego konta, z którego takie zestawienie generujesz - nie wysyłamy zestawienia na uprawnione konto.
Czy jest zatem szansa aby wprowadzić funkcję bezpośredniego pobierania zestawienia do pliku na dysk lokalny?
Dziękuję, @Client:129042932 za sugestię. Przekażę ją do zespołu odpowiedzialnego za rozwój tego obszaru 🙂 Nie mogę jednak niczego obiecać.