Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dhl zgubił paczkę, 26 maja zostało to im zgłoszone, do tej pory cisza. Klient dziś mi napisał, że albo mamy mu wysłać jeszcze raz, albo zwrócić pieniądze. Jakie jest wyjście, zamówienie 5025d670-33f0-11f0-9e9d-1545af1393dd. Z góry dziękuję za odpowiedz.
@rikgloc Konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. Wkrótce wrócę z odpowiedzią.
czy jest już jakaś informacja
@rikgloc przykro mi, ale nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi o losach Twojej przesyłki. Gdy tylko ustalę szczegóły, wrócę z informacją.
Termin rozpatrzenia reklamacji usługi pocztowej wynosi 30 dni.
Jeżeli chodzi o reklamacje z tytułu zaginięcia przesyłki, to termin ten liczy się od dnia następującego po upływie terminu, po którym uznaje się przesyłkę za zaginioną (w DHL eCommerce jest to 30 dni).
Termin uznania przesyłki za zaginioną określa regulamin przewoźnika, a termin rozpatrzenia reklamacji rozporządzenie w sprawie reklamacji usługi pocztowej.
A i gwarantowany termin doręczenia w DHL eCommerce to 14 dni. Czyli to 14 dnia od nadania przesyłka idzie terminowo, od 15 do 30 jest opóźniona, a od 31 dnia jest zaginiona.
Dni kalendarzowe, ale nie wlicza się dni ustawowo wolnych (w maju był to 1 i 3).