Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pierwsza testowa sprzedaż i testowa wysyłka i problem (wszystko w ramach jednej firmy). Przypadkowo adres nadawcy i odbiorcy pokryły się. Wydrukowałam drugą etykietę z właściwym adresem nadawcy, ale ta pierwsza nadal istnieje. Czy mogę prosić o jej anulowanie nr A000QTUNX2
@publisher_kropla Ja nie mam takiej możliwości, ale możesz anulować tę etykietę z poziomu zakładki "zamówione przesyłki". Dodam, że opłata zostaje naliczona dopiero po nadaniu przesyłki
(z wyjątkiem InPost).
Nie widzę tu przycisku "Anuluj" . W Szczegółach można jedynie wydrukować etykietę
@publisher_kropla A, jak przejdziesz do szczegółów? 🙂 Na przyszłość proszę dodawaj zrzuty całego ekranu.
Przepraszam za błędny zrzut