anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana konta do wypłat - brak aktywacji

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Ponad tydzień temu zmieniliśmy numer konta do wypłat za sprzedaż.

Przelew został wykonany - do tej pory nic się nie zmieniło i wypłaty nie są aktywne 😞

Konta są 3 : Auto-Group-Luzar, VW_LUZAR, SKODA_LUZAR

 

Czekam na aktywację

Janusz [edycja]

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Po wejściu w link nie pojawia się absolutnie nic. Ciasteczka w przeglądarce zostały uprzednio usunięte.

FireShot Capture 2612 - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej plat_ - allegro.pl.png

oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Proszę o pilną interwencję - do księgowania jest ponad 800 zamówień 😞

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Przed weekendem poprosiliśmy o kolejną interwencję w Twojej sprawie, ale niestety nie otrzymaliśmy żadnych, nowych informacji. Konsultacje z opertatorami płatności wciąż trwają. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Auto-Group-Luzar Dołącz proszę wymagane dokumenty przez ten formularz. Strona jest odblokowana dla wszystkich 3 kont, więc teraz nie powinieneś mieć żadnych problemów z dołączeniem dokumentów.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

Zakładka - Dokumenty jest na szaro (nie jest aktywna, nie da się na nią kliknąć)konto agl.PNG

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
oznacz moderatorów

Auto-Group-Luzar
#8 Zapaleniec#

przesyłaliśmy już te przelewy weryfikacyjne 2 razy ! proszę odblokować wypłaty !

oznacz moderatorów

naturepolis_com
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry mam podobny problem, chodzi o wypłaty PaYu ,zmienialismy dane firmy. 

oznacz moderatorów

naturepolis_com
#7 Wielbiciel#

Bardzo prosze o pilną interwencję. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@naturepolis_com widzę, że odpisaliśmy na Twoją wiadomość w sprawie nr 27676389, kwestia wypłat jest wyjaśniana z operatorem płatności i gdy tylko otrzymamy odpowiedź, napiszemy do Ciebie w sprawie nr 27676389. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

naturepolis_com
#7 Wielbiciel#

Dziękuje ale problem z operatorem płatności nadal występuje, bardzo proszę o interwencje. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@naturepolis_com Wypłaty powinny być już aktywne 🙂 Spróbuj zalogować się na swoje konto ponownie i zlecić przelew. Daj znać, jeśli pojawią się jakieś problemy. 

oznacz moderatorów

naturepolis_com
#7 Wielbiciel#

Nie mogę nadal zlecić przelewu ręcznie na żądanie. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@naturepolis_com Poprosiliśmy Cię o przesłanie zrzutów ekranu w sprawie 27676389. 🙂 Z pewnością wszystko się wyjaśni. 

oznacz moderatorów

Pietrass23
#3 Debiutant#

Hej Mam taki mały problem z revolutem PayU mnie zweryfikowało i wypłaty przechodzą a co z P24 ? mam wpis na koncie :

Masz środki, których nie możesz wypłacić

Aby wypłacić środki Przelewy24, skontaktuj się z nami .

Nazwa banku adres i kraj się zgadzają czy w ogóle jest możliwe połączenia revoluta z P24 ? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Pietrass23 Cześć. 🙂 W celu weryfikacji konta Revolut u operatora Przelewy24  potrzebne będzie przesłanie skanów dokumentów. Napisz do nas przez ten formularz, wszystko wyjaśnimy 🙂

oznacz moderatorów

Pietrass23
#3 Debiutant#

Dziękuje za szybką odpowiedz wysłałem zapytanie o jakie dokumenty chodzi. 
Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

naturepolis_com
#7 Wielbiciel#

Niestety nadal sprawa nie została wyjaśniona, proszę o interwencję. 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@naturepolis_com, przykro mi, że problem nadal trwa. Natomiast widzę, że wyjaśniasz go w korespondencji mejlowej. To najszybsza droga do rozwiązania tej sprawy. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

naturepolis_com
#7 Wielbiciel#

Tak, sprawa jest wyjaśniana a od 24 h nie mam odpowiedzi. 

oznacz moderatorów