Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Ponad tydzień temu zmieniliśmy numer konta do wypłat za sprzedaż.
Przelew został wykonany - do tej pory nic się nie zmieniło i wypłaty nie są aktywne 😞
Konta są 3 : Auto-Group-Luzar, VW_LUZAR, SKODA_LUZAR
Czekam na aktywację
Janusz [edycja]
Po wejściu w link nie pojawia się absolutnie nic. Ciasteczka w przeglądarce zostały uprzednio usunięte.
Proszę o pilną interwencję - do księgowania jest ponad 800 zamówień 😞
@Auto-Group-Luzar Przed weekendem poprosiliśmy o kolejną interwencję w Twojej sprawie, ale niestety nie otrzymaliśmy żadnych, nowych informacji. Konsultacje z opertatorami płatności wciąż trwają.
@Auto-Group-Luzar Dołącz proszę wymagane dokumenty przez ten formularz. Strona jest odblokowana dla wszystkich 3 kont, więc teraz nie powinieneś mieć żadnych problemów z dołączeniem dokumentów.
Zakładka - Dokumenty jest na szaro (nie jest aktywna, nie da się na nią kliknąć)
@Auto-Group-Luzar Formularz jest już aktywny: https://allegro.pl/rejestracja/konto-firmowe/przeslij-dokumenty
przesyłaliśmy już te przelewy weryfikacyjne 2 razy ! proszę odblokować wypłaty !
Dzień dobry mam podobny problem, chodzi o wypłaty PaYu ,zmienialismy dane firmy.
Bardzo prosze o pilną interwencję.
@naturepolis_com widzę, że odpisaliśmy na Twoją wiadomość w sprawie nr 27676389, kwestia wypłat jest wyjaśniana z operatorem płatności i gdy tylko otrzymamy odpowiedź, napiszemy do Ciebie w sprawie nr 27676389. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość.
Dziękuje ale problem z operatorem płatności nadal występuje, bardzo proszę o interwencje.
@naturepolis_com Wypłaty powinny być już aktywne 🙂 Spróbuj zalogować się na swoje konto ponownie i zlecić przelew. Daj znać, jeśli pojawią się jakieś problemy.
Nie mogę nadal zlecić przelewu ręcznie na żądanie.
@naturepolis_com Poprosiliśmy Cię o przesłanie zrzutów ekranu w sprawie 27676389. 🙂 Z pewnością wszystko się wyjaśni.
Hej Mam taki mały problem z revolutem PayU mnie zweryfikowało i wypłaty przechodzą a co z P24 ? mam wpis na koncie :
Aby wypłacić środki Przelewy24, skontaktuj się z nami .
Nazwa banku adres i kraj się zgadzają czy w ogóle jest możliwe połączenia revoluta z P24 ?
@Pietrass23 Cześć. 🙂 W celu weryfikacji konta Revolut u operatora Przelewy24 potrzebne będzie przesłanie skanów dokumentów. Napisz do nas przez ten formularz, wszystko wyjaśnimy 🙂
Dziękuje za szybką odpowiedz wysłałem zapytanie o jakie dokumenty chodzi.
Pozdrawiam
Niestety nadal sprawa nie została wyjaśniona, proszę o interwencję.
@naturepolis_com, przykro mi, że problem nadal trwa. Natomiast widzę, że wyjaśniasz go w korespondencji mejlowej. To najszybsza droga do rozwiązania tej sprawy.
Tak, sprawa jest wyjaśniana a od 24 h nie mam odpowiedzi.