Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ile trzeba czekać na weryfikację zmiany nr konta firmowego?
@Twojczysty_dom do 5 dni roboczych, a wysłałeś skany czy wymagane dokumenty ?
Miałam od początku podłączone konto firmowe, a że prowadzę dwie różne działalności chciałam rozdzielić dochód z allegro na konto prywatne. Zmieniłam nr konta i wysłałam przelew weryfikacyjny 1zl
To powinna być włączona tylko 1-dniowa blokada bezpieczeństwa.
@Twojczysty_dom a resztę wymaganych dokumentów, w zależności od rodzaju działalności ?
Mam jedną działalność PKD na sprzedaż internetową oraz tą drugą. Przesyłałam dokumenty do weryfikacji podczas rejestracji konta na allegro.
Możecie sprawdzić! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Twojczysty_dom tu chodzi o rodzaj działalności ? przy jednoosobowej wymagają skanu dowodu 😞 czy wysłałeś, bo dokumenty wysłane do rejestracji konta nie maja tu znaczenia 😞
Aktywacja usługi PayU jest jednorazowa. W razie potrzeby możesz zmienić dane do wypłaty środków. Każda zmiana ustawień wypłat wiąże się z koniecznością nowej weryfikacji. Jeśli masz konto firmowe wprowadzone dane potwierdzisz dopiero, gdy prześlesz formularz zmiany danych i kopię dokumentu tożsamości.
A do przelewy24 masz tu co potrzebują https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wlaczyc-usluge-przelewy2...
Weryfikacja potrwa do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o dodatkowe dokumenty. O zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.
Nie, nie chodzi o działalność. tu zostaje bez zmian.
Scan dowodu, aktywacje PayU, przelewy 24 robiłam na początku. Zmiana dotyczy tylko zmiany konta z firmowego na prywatne.
Konto prywatne zamiast firmowego, się nie uda.
@Twojczysty_dom Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
Czy wiadomo coś w sprawie weryfikacji?
@Twojczysty_dom Niestety nie mamy jeszcze nowych informacji w Twojej sprawie, dlatego musimy czekać. Jeżeli status weryfikacji nie zmieni się to poniedziałku, wówczas będziemy działać.
Status weryfikacji nadal bez zmian. Bardzo proszę o sprawdzenie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pani Natalio, Pani Olu wiadomo coś?
Mam płatności a kasa przyblokowana. Miał ktoś działać jeśli status nie zmieni się do poniedziałku. Nie zmienil się.
@Twojczysty_dom Niestety nie mamy nowych wieści, więc bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Już działam w Twojej sprawie i postaram się to wyjaśnić,
Dziękuję
@Twojczysty_dom Jeśli byłaby taka możliwość prześlij mi proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl. Pomoże mi to wyjaśnić sprawę Twojej weryfikacji.
Wyslane zostaly dwa maile.
@Twojczysty_dom Tak, otrzymałam od Ciebie potwierdzenie, wiec poprosiłam już o interwencję w Twojej sprawie. Gdy tylko dostanę odpowiedź, wrócimy do Ciebie z informacjami.