anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana nr konta

Twojczysty_dom
#11 Animator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ile trzeba czekać na weryfikację zmiany nr konta firmowego?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

kostas11
#21 Demiurg#

@Twojczysty_dom do 5 dni roboczych, a wysłałeś skany czy wymagane dokumenty ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Miałam od początku podłączone konto firmowe, a że prowadzę dwie różne działalności chciałam rozdzielić dochód z allegro na konto prywatne. Zmieniłam nr konta i wysłałam przelew weryfikacyjny 1zl

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To powinna być włączona tylko 1-dniowa blokada bezpieczeństwa.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Twojczysty_dom a resztę wymaganych dokumentów, w zależności od rodzaju działalności ? 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Mam jedną działalność PKD na sprzedaż internetową oraz tą drugą. Przesyłałam dokumenty do weryfikacji podczas rejestracji konta na allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możecie sprawdzić! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Twojczysty_dom tu chodzi o rodzaj działalności ?  przy jednoosobowej wymagają skanu dowodu 😞 czy wysłałeś, bo dokumenty wysłane do rejestracji konta nie maja tu znaczenia 😞

Aktywacja usługi PayU jest jednorazowa. W razie potrzeby możesz zmienić dane do wypłaty środków. Każda zmiana ustawień wypłat wiąże się z koniecznością nowej weryfikacji. Jeśli masz konto firmowe wprowadzone dane potwierdzisz dopiero, gdy prześlesz formularz zmiany danych i kopię dokumentu tożsamości.

A do przelewy24 masz tu co potrzebują https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-wlaczyc-usluge-przelewy2...

Weryfikacja potrwa do 5 dni roboczych. W niektórych przypadkach możemy Cię poprosić o dodatkowe dokumenty. O zakończeniu weryfikacji poinformujemy Cię e-mailem.

 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Nie, nie chodzi o działalność. tu zostaje bez zmian.

Scan dowodu, aktywacje PayU, przelewy 24 robiłam na początku. Zmiana dotyczy tylko zmiany konta z firmowego na prywatne.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Konto prywatne zamiast firmowego, się nie uda.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Twojczysty_dom Konsultuję Twoją sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Czy wiadomo coś w sprawie weryfikacji?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Twojczysty_dom Niestety nie mamy jeszcze nowych informacji w Twojej sprawie, dlatego musimy czekać. Jeżeli status weryfikacji nie zmieni się to poniedziałku, wówczas będziemy działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Status weryfikacji nadal bez zmian. Bardzo proszę o sprawdzenie.

oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pani Natalio,  Pani Olu wiadomo coś?

Mam płatności a kasa przyblokowana. Miał ktoś działać jeśli status nie zmieni się do poniedziałku. Nie zmienil się.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Twojczysty_dom Niestety nie mamy nowych wieści, więc bardzo Cię przepraszam za tę sytuację. Już działam w Twojej sprawie i postaram się to wyjaśnić, 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Dziękuję 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Twojczysty_dom Jeśli byłaby taka możliwość prześlij mi proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl. Pomoże mi to wyjaśnić sprawę Twojej weryfikacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Twojczysty_dom
#11 Animator#

Wyslane zostaly dwa  maile.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Twojczysty_dom Tak, otrzymałam od Ciebie potwierdzenie, wiec poprosiłam już o interwencję w Twojej sprawie. Gdy tylko dostanę odpowiedź, wrócimy do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów