anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana paczkomatu odbioru - Allegro InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
zdzisio19
#7 Wielbiciel#

Cześć, 

W Managerze Paczek InPost zaimportowałem etykietę i ją opłaciłem, w jakiś sposób zmieniłem paczkomat odbioru osoby, która dokonała u mnie zakupu. Czy jest jakaś możliwość anulowania starej etykiety i wygenerowania nowej z Allegro InPost (jeżeli będę wysyłał standardową formą do Paczkomatu to jeszcze dopłacę do interesu) , bądź zmiany danych w aktualnej etykiecie. 

Z góry dzięki

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@zdzisio19 Możesz wygenerować nową etykietę do tego zamówienia. Zmień opcje filtrowania z "niewygenerowane" na "wygenerowane" i dodaj kolejną etykietę do zamówienia. Jeśli chodzi o anulowanie opłaty za tę niewłaściwą etykietę, w tej sprawie skontaktuj się proszę bezpośrednio z obsługą InPost. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
TomBanknoter
#14 Krzewiciel#

@zdzisio19 Musisz opłacić nową etykietę w taki sposób, jak podała Wiktoria. A niewykorzystaną anuluj przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy

wybierając temat "zwrot środków za niewykorzystaną etykietę" i wklejając numer niewysłanej przesyłki

oznacz moderatorów
zdzisio19
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo, właśnie cały problem tkwił w filtrowaniu w Managerze InPost dlatego nie mogłem nic zrobić, ponieważ nie widziałem tych wcześniej wygenerowanych. 

 

oznacz moderatorów