anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana sposobu wypłat

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Czy jest jakaś możliwość przestawienia wypłat na raz w tygodniu lub tylko na żądanie bez robienia kolejnego przelewu weryfikacyjnego i dobowej blokady? Te ostatnie zmiany są śmieszne. Jeszcze nie dawno bez problemu się to zmieniało, a teraz przelew do zmiany głupiego dnia gdzie konto i wszystkie dane nadal te same... Jeszcze o ile w payu idzie to szybko to z przelewami potem różnie bywa... A nie mam ochoty czekać tydzień z przelewami, bo zamiast automatycznych co dzień chcę automatyczne co piątek.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kaliszaneczka-x Powinnaś mieć możliwość zmiany sposobu wypłat bez konieczności wykonywania przelewu weryfikacyjnego w części tej zakładki: "Dane i ustawienia wypłat dla rachunku PayU i Przelewy24" . Wystarczy wybrać "zmień" przy sposobie wypłat, a nie przy numerze rachunku.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Niestety nie. Tak było dawniej. Od jakiegoś czasu Otwiera się tam wszystko- zarówno konto do zmiany jak i ustawienia wypłat. A do zatwierdzenia jakiejkolwiek zmiany służy wielki pomarańczowy przycisk "aktywuj wypłaty". Mąż tak sobie próbował zmienić jakiś czas temu i przez głupią zmianę czasu wypłat musiał wszystko potwierdzać. Dawniej rzeczywiście było to bezproblemowe ale teraz już nie...

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kaliszaneczka-x Przetestowałam to i po kliknięciu w "Aktywuj wypłaty" mam jedynie komunikat:

nat_not_0-1651318368930.png

Może Twój mąż nie miał aktywnych wypłat podczas wprowadzania zmian?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Miał ale fakt, że od początku payu kiedy była tam jeszcze taka możliwość miał tam podane moje konto xD. Po tym musiał zasuwać do banku i w końcu założyć swoje. Więc u niego mnie to nawet ucieszyło. A ja bałam się że znowu będę musiała potwierdzać, a u mnie wszystko gra. Dobra spróbuję a jak coś to będę ścigać o pognanie ich:)

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Zmieniasz to tu i nie widzę żeby były z tym problemy: https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?source=system

oznacz moderatorów