Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , dokonaliśmy zakupu próbnego na koncie i nie jestem wstanie zmienić statusu zamówienia . Spada nam przez to jakoś sprzedaży. U klienta widnieje napis w przygotowaniu a u nas zaznaczone wysłane potem odebrane i nic się nie dzieje . Klient ma przesyłkę już u siebie odebraną. Numer przesyłki był wprowadzony .
Zamieszczam zdjęcie jak wygląda u klienta
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@HLGosia123 Cześć. Czy przekazaliście poprawnie adres mejlowy do tego zamówienia? https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/usluga-dostawy-jak-poprawnie-przekazac-adres-mailowy-B89wXan7Pi...
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nie wprowadziliśmy tego emaila i nie jesteśmy już wstanie zrobić tego .
Czemu nie można zmienić statusu samemu ? Jest tak opcja w zamówieniach ale klikając nic się nie zmienia .
W systemie furgonetka po zakupie na allegro należy skopiować ten email i gdzie się go umieszcza w furgonetce?
@HLGosia123 to nie jest nasz system do nadawania, więc nie będę w stanie odpowiedzieć Ci na to to pytanie. Musisz o to zapytać bezpośrednio Furgonetkę.
W jaki sposób możemy cofnąć bądź zakończyć dodawanie tego statusu przesyłki . Klient ma dawno już paczkę u siebie a status ciągle w przygotowaniu .
.
@HLGosia123 jeśli nie przekazałaś adresu mailowego po zrealizowaniu zamówienia, to status możesz zmienić w zakładce zamówienia, ale to jest jedynie kwestia informacyjna. W statystykach np. jakości sprzedaży nic to nie zmieni. Poza tym, transakcje takie jak ta, z kont ze sobą powiązanych są niezgodne z naszym regulaminem, więc za to mogą spotkać Cię konsekwencje.