anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana terminu dostawy!!

Promerco
#8 Zapaleniec#

Witam, otrzymałem zamówienie. Oznajmiłem, że przedmiot wysyłam w ciągu 7 dni. Gdy klient złożył zamówienie, pojawia się informacja, że ​​wysyłka trwa 2 dni, a ja straciłem punkty za jakość sprzedaży. Czy możesz to sprawdzić i zwrócić mi punkty jakości sprzedaży?

Problem dotyczy haczyków samoprzylepnych. Pozycja nr - no.: 15208853004 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

ORDER NR : 03ff3850-d5c7-11ee-8524-45888921a94b

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@Promerco tak działa algorytm, jak masz wysyłkę 7 dni to tak wysyłaj nawet jak by się paliło czy waliło, bo jak cześć wyślesz wcześniej to allegro będzie pokazywało klientom że wysyłasz w dwa dni i tak Ci policzą do Jakości 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Bateriowo_PL
#8 Zapaleniec#

Ja mam ustawioną wysyłkę do 11:00, a jak wpadnie zamówienie po 11:00 i ja chcąc dobrze je wyślę, to allegro potem ustawia na inne produkty, że "dostawa jutro" tylko już bez godziny granicznej co mega wprowadza w błąd bo nie zawsze mam możliwość wysłania po 11:00 a potem pretensje ze strony klientów. Ten algorytm jest chory.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Promerco Wyliczają na podstawie twoich wysłań, więc należy wysłać w deklarowanym czasie, tzn: nie wcześnie no i oczywiście nie później.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Promerco Nie straciłeś punktów za to zamówienie. Masz czas na jego wysłanie zgodnie z deklaracją do 8.03. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów