Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otrzymałem zamówienie. Oznajmiłem, że przedmiot wysyłam w ciągu 7 dni. Gdy klient złożył zamówienie, pojawia się informacja, że wysyłka trwa 2 dni, a ja straciłem punkty za jakość sprzedaży. Czy możesz to sprawdzić i zwrócić mi punkty jakości sprzedaży?
Problem dotyczy haczyków samoprzylepnych. Pozycja nr - no.: 15208853004 @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
ORDER NR : 03ff3850-d5c7-11ee-8524-45888921a94b
@Promerco tak działa algorytm, jak masz wysyłkę 7 dni to tak wysyłaj nawet jak by się paliło czy waliło, bo jak cześć wyślesz wcześniej to allegro będzie pokazywało klientom że wysyłasz w dwa dni i tak Ci policzą do Jakości 😞
Ja mam ustawioną wysyłkę do 11:00, a jak wpadnie zamówienie po 11:00 i ja chcąc dobrze je wyślę, to allegro potem ustawia na inne produkty, że "dostawa jutro" tylko już bez godziny granicznej co mega wprowadza w błąd bo nie zawsze mam możliwość wysłania po 11:00 a potem pretensje ze strony klientów. Ten algorytm jest chory.
@Promerco Wyliczają na podstawie twoich wysłań, więc należy wysłać w deklarowanym czasie, tzn: nie wcześnie no i oczywiście nie później.
@Promerco Nie straciłeś punktów za to zamówienie. Masz czas na jego wysłanie zgodnie z deklaracją do 8.03.