Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
sprzedałem na Allegro stolik żeliwny (kiedyś będący podstawą z napędem nożnym maszyny do szycia Singer). Kupujący po wygraniu licytacji otrzymał towar - przesyłka realizowana przez DHL. Po otwarciu kartonu okazało się że żeliwny stelaż jest w kilku miejscach popękany. Stolik nie nadawał się już do niczego. Niestety zewnętrzne uszkodzenia kartonu nie zostały zareklamowane w momencie odbioru przesyłki od kuriera 😞 i nie został spisany protokół uszkodzenia 😞
Mimo wszystko uszkodzenie przesyłki zostało zgłoszone przez Odbiorcę do DHL, po rozpatrzeniu - odmowa wypłaty odszkodowania...
Co w tej sytuacji mamy z Kupującym zrobić ? Mogę oddać mu pieniądze za zakup w formie zwrotu przez Allegro ale czy ja będę mógł uzyskać rekompensatę za zniszczenie stolika ? Czy jest jakiś inny sposób na rozwiązanie tej kwestii ? Czy zwrot kosztu zakupu, który chcę zrealizować musi być poprzedzony zwrotem do mnie pozostałości stolika przez Kupującego ?
... ale było też bardzo sugestywne i sugerujące pozostałą część wypowiedzi "Przynajmniej widać prawdziwą twoją twarz" ...
Wyrwane z kontekstu....a uwierz że tu było wiele gorszych spraw i wpisów, sprawa się z pewnością rozwiąże i żeby była zadowalająca dla obu stron, poza tym to jest forum i należy trochę inaczej na to spojrzeć.🤗
LEW433... dokładnie tak jak piszesz, bo tworząc ten temat chodziło mi o podpowiedź czy jest taki sposób który zadowoli obie strony... nie tylko Kupujący jest poszkodowany w tej sytuacji, natomiast wpisy oceniające nie sytuację tylko osobę mam prawo traktować jako obraźliwe, bo forum służy również do tego żeby odnosić się do takich wypowiedzi
Miłego!