anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zniszczona paczka zwrotna

ROVELOVE
#7 Wielbiciel#

Witam,
klient zrezygnował z zakupu i odesłał przesyłkę. Dzisiaj dostałem paczkę i jest zmasakrowana. Jakie mam opcje w takiej sytuacji? Przedmiotem zakupu był kask rowerowy, na którym nie ma widocznych uszkodzeń, ale po stanie paczki można przypuszczać, że został uderzony, a uderzony kask rowerowy może stracić swoje właściwości ochronne. unnamed (1).jpgunnamed (2).jpgunnamed (4).jpg

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

az1rael
#21 Demiurg#

Zakup kupującego ze smartem?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ROVELOVE protokół szkody to pierwszy krok 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwrot ze Smartem, to zwróć środki kupującemu a ty wraz z Allegro możecie reklamować.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ROVELOVE Czy była to metoda dostawy Allegro? 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów

ROVELOVE
#7 Wielbiciel#

Dostawa DPD Smart

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ROVELOVE pokaż no ten kask na zdjeciach nie paczkę

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

sorki ale kask uderzony jest wart 0,00zł

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@az1rael to chyba należy zakładać, że kask przewieziony przez dowolną firmę kurierską jest bezwartościowy 🤔

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@sl-aw-ek nie ale jakiekolwiek pęknięcie strukturalne pianki wewnątrz i dyskwalifikacja 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ROVELOVE protokół spisany przy odbiorze, karton uszkodzony ? jak nie oddaj kasę i nauczka na przyszłość 😄

Jak spisałeś to oddaj kasę masz na to 14 dni i złóż reklamację przewoźnikowi, jak dostaniesz odszkodowanie to super jak odrzucą za złe pakowanie, występujesz z fakturą i roszczeniem do kupującego 😉 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ROVELOVE
#7 Wielbiciel#

Trochę bez sensu jest składanie reklamacji przez klienta, skoro paczka jest fizycznie u mnie. Jakie macie doświadczenia w związku z reklamowaniem takich przesyłek? Generalnie na kasku nie widzę żadnych uszkodzeń ani zarysowań (możliwe, że pudełko przyjęło cały impet), ale pudełko nie nadaje się już do użytku i w związku z tym nie będę w stanie wysłać produktu w przyszłości z oryginalnym opakowaniem. Czy mogę się ubiegać o jakieś roszczenie u kuriera w związku z oryginalnym opakowaniem? Jak załatwiacie takie przypadki u siebie?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty składasz reklamację a nie kupujący, kto Ci powiedział że kupujący, w zasadzie powinno Allegro bo to ich Smart.

oznacz moderatorów

ROVELOVE
#7 Wielbiciel#

Na zdjęciu załączonym przez az1rael jest odpowiedź moderatorki o takiej treści

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie, jest napisane że możesz składać/kto ponosi odpowiedziaalność za zwrot smart.png

oznacz moderatorów

ROVELOVE
#7 Wielbiciel#

Ja odnoszę się do tej wypowiedzi. Napisano, że odpowiedzialność spoczywa na kliencie (co wydało mi się dziwne), a ja ewentualnie mogę to zrobić. Z kolei na twoim screenie odpowiedź moderatorki przenosi tę odpowiedzialność na sprzedającego. Zrzut ekranu (729).png

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Te cytaty z allegro to robienie wody z mózgu

Jeżeli w myśl przepisów potrzebujesz jakiegoś pełnomocnictwa to znaczy że nie jesteś stroną umowy, więc nic nie musisz robić

Stroną umowy do kontaktów z wysyłkami smart jest allegro - ono jest nadawcą

Kupujący zawiera umowę nie z Tobą, a z Allegro

Allegro sobie może twierdzić różne rzeczy

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Może nie znaczy że musi kupujący ma obowiązek sobie reklamację zlożyć bo to jego kasa  i jemu potrącą z art 34.4 uk za złe spakowanie

oznacz moderatorów

CHECINIAKI
#15 Entuzjasta#

Czy to było w mocnym pudełku zapakowane, czy w tym cieniutkim że zdjęcia. 

oznacz moderatorów