Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
witam! otrzymałam w sumie 3 negatywne komentarze, które były kompletnie bezzasadne, ponieważ zawsze staram sie problem rozwiązać. Teraz za kare allegro wstrzymuje mi zwroty prowizji do przedmiotów nieopłaconych, na niektóre czekam juz ponad tydzień. Jak sie upomniałam , otrzymałam 1 zwrot, czy jest to dozwolona praktyka?
Poczytaj regulamin zwrotów ,może pomoże ci rozwikłać zagadkę.
ALE TO nie są zwroty, tylko aukcje nieopłacone, lub zwrócone srodki......
@amor_2004 Wnioski o zwrot prowizji są rozpatrywane automatycznie, więc nie ma możliwości, aby były wstrzymane "za karę". Napisz mi proszę o jakie dwa, pozostałe zamówienia chodzi, a zweryfikuję tę sytuację.
12118154621, 12123266167, DZIEKI 🙂
@amor_2004 ponieważ Twoja jakość sprzedaży wymaga poprawy (rabat przyznajemy od razu przy wysokim poziomie jakości - Super +, Super, Dobry, Neutralny), w przypadku tych dwóch ofert wysłaliśmy wiadomość do kupujących z pytaniem o transakcje.
witam1 czyli jednak, miałam rację, ktos mi robi dyskusje o zwrot kosztów za wysyłke bezzasadnie, mimo, ze nie posiadam Firmy, ktos inny wystawia negatywa niszcząc sweter , za który zwracam wszystkie koszty, albo wystawia negatywa za nowe ksiązki, ale to ja mam poprawic jaokśc sprzedazy, super !!!!!!!!!! a kiedy allegro zacznie traktowac kupujących tak jak sprzedajacycyh dając im mozliwośc oceny kupującego, albo usuniecia niesprawiedliwego komentarza ? tak, tylko pytam.............