Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem i zwróciłem towar do sklepu euro-drogeri zgodnie z kodem podanym przez allegro. ale jakimś cudem zwrócony produkt trafił do sklepu clineo_pl (mieliśmy już wcześniejszą transakcję). Skontaktowałem się z obiema stronami i poprosiłem clineo_pl o ponowne przesłanie allegro one box według wcześniej podanego kodu. Mam nadzieję, że żadne błędy już się nie powtórzą. Ponieważ jestem obcokrajowcem, obowiązują ograniczenia językowe (używam tłumacza Google). Sprawdź informacje i pomóż mi sobie z tym poradzić. Dzięki
@Client:101903146 Widzę, że wygenerowałeś zwrot zarówno do zamówIenia od Euro-drogeri (31 października), jak i do zamówienia od clineo_pl (25 października). Paczka do clineo_pl została wysłana i dostarczona (A0017IP3A3) jeszcze zanim zgłosiłeś zwrot Euro-drogerii. Przy zwrocie do Euro-drogerii nie widzę żadnego numeru przesyłki, jakby paczka nie została nadana.
Nie ma tu więc błędu po stronie przewoźnika.
@nat_not i tak allegro powinno wyjaśniać sprawy
@Client:101903146 za dużo robisz zwrotów, my jako sprzedawca już kilka razy mieliśmy przypadki, że kupujący pomylili gdzie wysyłają swoje zwroty,
w jednym nawet allegro wypłaciło środki z ap (nas nie obciążając), mimo, że była pełna wiedza jak powyżej, kto co i i jak pomylił
witam, ale kod podany dla zwrotów przy naklejeniu na zewnątrz kartonu w kartonie to kod zwrotu dla euro-drogeri. Kod clineo_pl jest inny. Jeśli nie jest to wina przewoźnika, to czyja?
@Client:101903146 cały system jest mówiąc kolokwialnie syfny, bo odpowiedzialność pod płaszczykiem rodo jest przerzucana na konsumenta
w inposcie zamiast adresu nadawcy i odbiorcy, jak to się robiło w sposób cywilizowany od ponad stu lat na poczcie, wpisujesz kod, który pracownik zakleja etykietą i jak to źle zrobi, to odbiorca otrzyma paczkę kogoś innego.
Jeżeli się pomyli to bardzo trudno to naprawić, podobnie jak Ty się pomylisz przy zwrocie, ciesz się, że @nat_not wyjaśniła sytuację i możesz to odkręcić
My w firmie mamy już kilka przesyłek, co do których nic nie wiemy - np: kupujący twierdzi, że odesłał towar, a my dostaliśmy coś innego
Zakupy najlepiej robić z głową a nie dla jaj ,tak by nie trzeba było robić notorycznie zwrotów.
@Client:101903146 Paczka A0017IP3A3 została wysłana i dostarczona zanim wygenerowaleś kod zwrotu do Euro-drogerii. Czy nie jest to właśnie błędna przesyłka? To paczka ze zwrotu przypisanego do zamówienia w tej ofercie: "Bobini Baby Płyn do Prania Ubranek dla Dzieci 2,5L" (14220468637). Odesłałeś ten produkt do clineo_pl?
Jaki jest numer przesyłki, którą wysłałeś?