Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Z czego może wynikać problem zwrotu.
Dostałem informację od klienta że zgłosił zwrot allegro ale dostał zwrotkę od DPD że podany adres do zwrotu jest błędny?
Co to znaczy?
Czy adres do zwrotów nie może być inny niż adres z jakiego wysłałem zamówienie?
@karpatio_com adres jest zaciągany z zakładki zwroty, na taki też musi nadać klient jak robi we własnym zakresie zwrot 🙂
Powinno przyjść na
To dlaczego klient dostał info od kuriera DPD że adres jest nieprawidłowy?
Musiał sam zorganizować zwrot bo nie udało mu się poprzez allegro.
Chodzi o zamówienie: P/50/O/176/10009.39
@karpatio_com Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez formularz. Doradca będzie mógł skontaktować się z przewoźnikiem i wyjaśnić tę sytuację.