anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
Highlighted

Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Klient chce zwrócić jedne z towarów jednak to była stara aukcja i nie było możliwego zwrotu. Nie wiem co w takiej sytuacji powinnam zrobić? Kto powinien ponieść koszta zwrotu i co z prowizja?

Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
Moderator
Moderator

@m2300 Jeśli myślisz o odstąpieniu od zakupu, klient powinien odesłać towar na swój koszt.  O zwrot prowizji możesz występić, jeżeli nie minęło jeszcze 45 dni od transakcji.

 

   Natalia
   Moderator
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@m2300 jeśli to był zwrot z powodu niezgodności z opisem lub z powodu wad towaru, czyli zwrot w ramach reklamacji, Ty ponosisz wszystkie koszty, także koszt odesłania.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedz klienta na zapytanie o powód zwrotu "Zakup czapeczki nastapil przez pomylke".... podejrzewam, że to było dobieranie do smarta

 
 
Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@m2300 W warunkach zwrotów masz coś takiego;

Zwrot odstąpienie pokrywa kupujący. W przypadku odstąpienia od Umowy BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego jak i kosztu pierwotnego wysłania towaru do adresata, gdyż koszt ten został utracony (usługa pocztowa), a Towar zwracany jest NIE Z WINY SPRZEDAJĄCEGO. Wówczas Kupujący otrzymuje zwrot wartości zakupionej rzeczy bez kosztów wcześniej poniesionej wysyłki bez uwzględnienia odsyłki.

To niezgodne z prawem, koszt dostawy do klienta zwracasz po odstąpieniu od umowy, ale @nat_not  nie zwróciła Ci na to uwagi, podobnie jak na inne naruszenia zasad.

Oddajesz więc klientowi w tej sytuacji koszt towaru + koszt dostawy do niego, bez kosztu odesłania.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

Ten przedmiot, który klient chce zwrócić nie miał możliwości zwrotu. Kupujacy miał smarta więc chyba nie oddaje mu kosztów wysyłki

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#21 Demiurg#

@m2300 Na jakiej podstawie prawnej nie było tam możliwości zwrotu?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Zwrot bez możliwości zwrotu

Idź do rozwiązania
#9 Pomysłodawca#

to była stara oferta za nim posiadałam konto firmowe

Odpowiedz
Ładowanie...