Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient chce zwrócić jedne z towarów jednak to była stara aukcja i nie było możliwego zwrotu. Nie wiem co w takiej sytuacji powinnam zrobić? Kto powinien ponieść koszta zwrotu i co z prowizja?
@m2300 Jeśli myślisz o odstąpieniu od zakupu, klient powinien odesłać towar na swój koszt. O zwrot prowizji możesz występić, jeżeli nie minęło jeszcze 45 dni od transakcji.
Dziękuję za informację
@m2300 jeśli to był zwrot z powodu niezgodności z opisem lub z powodu wad towaru, czyli zwrot w ramach reklamacji, Ty ponosisz wszystkie koszty, także koszt odesłania.
Odpowiedz klienta na zapytanie o powód zwrotu "Zakup czapeczki nastapil przez pomylke".... podejrzewam, że to było dobieranie do smarta
@m2300 W warunkach zwrotów masz coś takiego;
Zwrot odstąpienie pokrywa kupujący. W przypadku odstąpienia od Umowy BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego jak i kosztu pierwotnego wysłania towaru do adresata, gdyż koszt ten został utracony (usługa pocztowa), a Towar zwracany jest NIE Z WINY SPRZEDAJĄCEGO. Wówczas Kupujący otrzymuje zwrot wartości zakupionej rzeczy bez kosztów wcześniej poniesionej wysyłki bez uwzględnienia odsyłki.
To niezgodne z prawem, koszt dostawy do klienta zwracasz po odstąpieniu od umowy, ale @nat_not nie zwróciła Ci na to uwagi, podobnie jak na inne naruszenia zasad.
Oddajesz więc klientowi w tej sytuacji koszt towaru + koszt dostawy do niego, bez kosztu odesłania.
Ten przedmiot, który klient chce zwrócić nie miał możliwości zwrotu. Kupujacy miał smarta więc chyba nie oddaje mu kosztów wysyłki
@m2300 Na jakiej podstawie prawnej nie było tam możliwości zwrotu?
to była stara oferta za nim posiadałam konto firmowe