
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient chce zwrócić jedne z towarów jednak to była stara aukcja i nie było możliwego zwrotu. Nie wiem co w takiej sytuacji powinnam zrobić? Kto powinien ponieść koszta zwrotu i co z prowizja?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Jeśli myślisz o odstąpieniu od zakupu, klient powinien odesłać towar na swój koszt. O zwrot prowizji możesz występić, jeżeli nie minęło jeszcze 45 dni od transakcji.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za informację
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 jeśli to był zwrot z powodu niezgodności z opisem lub z powodu wad towaru, czyli zwrot w ramach reklamacji, Ty ponosisz wszystkie koszty, także koszt odesłania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedz klienta na zapytanie o powód zwrotu "Zakup czapeczki nastapil przez pomylke".... podejrzewam, że to było dobieranie do smarta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 W warunkach zwrotów masz coś takiego;
Zwrot odstąpienie pokrywa kupujący. W przypadku odstąpienia od Umowy BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY, Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru przez Kupującego jak i kosztu pierwotnego wysłania towaru do adresata, gdyż koszt ten został utracony (usługa pocztowa), a Towar zwracany jest NIE Z WINY SPRZEDAJĄCEGO. Wówczas Kupujący otrzymuje zwrot wartości zakupionej rzeczy bez kosztów wcześniej poniesionej wysyłki bez uwzględnienia odsyłki.
To niezgodne z prawem, koszt dostawy do klienta zwracasz po odstąpieniu od umowy, ale @nat_not nie zwróciła Ci na to uwagi, podobnie jak na inne naruszenia zasad.
Oddajesz więc klientowi w tej sytuacji koszt towaru + koszt dostawy do niego, bez kosztu odesłania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten przedmiot, który klient chce zwrócić nie miał możliwości zwrotu. Kupujacy miał smarta więc chyba nie oddaje mu kosztów wysyłki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@m2300 Na jakiej podstawie prawnej nie było tam możliwości zwrotu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to była stara oferta za nim posiadałam konto firmowe