Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem z kupującym. Zakupił bieliznę po czym zgłosił zwrot ponieważ „ towar jest za duży”. Od razu odmówiliśmy mu zwrotu kosztów. Mimo to nadał zwrot który dzisiaj ma do nas dotrzeć. Napisaliśmy mu również wiadomość powołując się na artykuły o braku zwrotów jeśli chodzi o bieliznę. W polityce zwrotów również mamy to zaznaczone. Czy mogę paczki nie odebrać i ona wróci do kupującego? Czy lepiej odebrać i odmówić zwrotu środków po raz kolejny ?
@MiroDolas52 tak , możesz nie odbierać
@MiroDolas52 a opakowanie zostało otwarte?
Klient w uzasadnieniu zwrotu napisał że towar jest za duży, więc musiał otworzyć. Bo skoro kupił XXL i podane są wymiary bo to wie co kupuje
@MiroDolas52 towar był zapieczętowany ?
@Client:44052296 skoro klient twierdzi ,że jest ,,za duży ,,
Tu jest też problem tego typu że to bokserki męskie Calvin Klein a one nie są zaplombowane jakoś tylko poprostu zamknięte zwyczajnie. Z tym że po wyjęciu jednej pary z 3 paka trzeba być mistrzem żeby ponownie poskładać i włożyć do pudełka aby nie było widać że coś było wyjmowane
@MiroDolas52 no to kijowo bo możliwość ograniczenia zwrotu dotyczy tylko produktów zapieczętowanych
Ja się właśnie zastanawiam czy w ogóle taki zwrot odebrać….