Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Co zrobić w sytuacji, gdy kupujący zużył dużą część zakupionego produktu, po czym stwierdził, że jednak się nie spełnia jego oczekiwań i zwrócił do nas? Jak dla nas całe opakowanie jest wartościowe, częściowo zużytego produktu już nie sprzedamy.
Problem jest zwrotu czy wystawienia?
@br. Nie mogę. Kupiłam do nich bajeranckie kołki 😅, jedno bez drugiego być nie może. Wszystko muszę mieć na każdą okoliczność.
Jak dla mnie takie zestawy po 50 szt. byłyby optymalne. Zachęcam sprzedającego, żeby spróbował. A brakiem kartonika nie ma się co przejmować, byleby się parametry zgadzały i producent.
@e-Budowniczy Dokładnie jak pisze @kostas11 . Przez "wystaw podobną" zrobisz ofertę z mniejszą ilością w trzy minuty. Albo nawet podziel na partie po 25 sztuk, pójdą jak woda. Szkoda czasu na spory i udowadnianie, kto ma rację, zwłaszcza, że to sytuacja wyjątkowa, a nie jakaś plaga