
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam pytanie czy mogę rozpoznać zwrot towaru dokonany w ciągu ustawowych 14 dni jako reklamację skoro klient jako powód zwrotu podał, że produkt dotarł do nie go uszkodzony, ale paczka jest cała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@homesay-pl opis zwrotu jednoznacznie wskazuje na reklamację , jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z klientem w celu ustalenia szczegółów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli rozumiem, że nie ma znaczenia iż odesłał to "za darmo" w ramach zwrotu bo najważniejszy jest powód odesłania towaru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@homesay-pl ,, odesłał to "za darmo" to ukłon klienta dla Ciebie . Mógł odesłać na swój koszt , a jego pokrycie byłoby Twoim obowiązkiem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@homesay-pl Można odesłać w ramach odstąpienia od umowy ale można też odesłać w celu złożenia reklamacji - samo odesłanie to tylko czynność a że akurat klientowi przysługiwał 'darmowy' zwrot w ramach SMART należy się tylko cieszyć 🙂