Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak moge anulować zakup z powodu braku towaru? Musze dodac ze zwrocilem juz wplate
@NiuMaMi jak zwróciłeś wpłatę, to jeszcze napisz do klienta i go przeproś, a na koniec poproś o zwrot prowizji😉
Dziekuje. Maile i smsy poszły juz wczesniej jak rowniez jako dopisek do zwrotu
Jeszcze jedno pytanie. Pod nickem kupujacego jest link do skopiowania maila. Te maile po wklejeniu maja dziwną formę. Czy piszac pod ten adres mail napewno trafi do klienta?
@NiuMaMi tak, to jest zaszyfrowany adres e-mail, trafia on najpierw na serwery Allegro, gdzie jest sprawdzana jego treść, a następnie jest przekazywany na prawdziwy e-mail kupującego
Super. Dziekuję... Zwrot prowizji przydzielony zostal automatycznie. Jak dlugo sie na niego czeka?
@NiuMaMi jeśli rabat transakcyjny jest przydzielony automatycznie, to u mnie pojawia się w kilka minut
Co zrobić z zamówieniem? Jak je anulowac? Wystarczy ustawić status "anulowane"
@NiuMaMi w takiej sytuacji możesz zmienić status, ale ta informacja jest jedynie dla Ciebie, więc nie musisz tego robić😉
Po zwrocie kasy zamówienie jest automatycznie anulowane?
@NiuMaMi formalnie, to klient powinien odstąpić od umowy, ale jak odesłać kasę, to już nic więcej nie musisz robić
Ostatnie pytanie, apropo tej prowizji... Pod jakim tytułem ono widnieje? Nigdzie nie moge tego znalezc...