Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałabym się dowiedzieć, jak mam postąpić w sytuacji, kiedy na chwilę obecną posiadam środki dostępne w Przelewy 24, a nie mam środków w PAYU a muszę dokonać zwrotu środków klientowi, który płacił PAYU.
Czy mogę zapłacić z puli Przelewy 24? , czy w tej sytuacji muszę dokonać przelewu na podany przez klienta numer rachunku bankowego logując się do swojego banku?
Zleciłam zwrot środków, ale czeka na weryfikację..
Jak nie masz środków na AF to albo czekasz, jak się w najbliższym czasie spodziewasz, abo prosisz o nr konta kupującego i z własnego konta oddajesz.
Dziękuję za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie. Jeżeli teraz dokonam przelewu z własnego konta na konto kupującego, a za niedługi czas wpłyną mi środki na PAYU, to czy nie zostanie oddana podwójnie kwota kupującemu?
Chciałabym anulować zwrot przez PAYU, jak mam to zrobić?
@janeana Nie anulujesz zwrotu, on się anuluje automatycznie po 24 godzinach. Masz to napisane w poście niżej.
OK, rozumiem. W takim razie czekam.
@janeana Jeśli nie masz środków w PayU, nie możesz oddać pieniędzy. Nie możesz też oddać z puli Przelewy24. Możesz oddać kupującemu wpłatę zwykłym przelewem na jego rachunek bankowy, to nie jest zabronione.
Jeśli już zleciłaś zwrot środków to odczekaj 24 godziny, bo jeśli weryfikacja się powiedzie i będą tam pieniądze, zwrot zostanie zlecony. Po 24 godzinach takie zlecenie zwrotu się anuluje automatycznie.
Bardzo dziękuję za pomoc. Nie ma możliwości anulowania tego zwrotu? Chciałabym, aby klient jak najszybciej dostał pieniądze.
Nie, sama nie anulujesz.