anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot klienta

HurtowniaEdek
#2 Obserwator#

Witam, klient odesłał mi inny towar niż został mu wysłany i upiera się przy tym, że nic takiego nie miało miejsca. Co zrobić w takiej sytuacji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@HurtowniaEdek a co to znaczy inny towar ? jest też opcja że kurier pomylił paczki jak to zwrot w automacie i nadane bez pisania kodu na kartonie 😞

Jak już dojdziesz co się stało złóż reklamację 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

HurtowniaEdek
#2 Obserwator#

Odesłał "ten sam" produkt tylko że przeterminowany. Nie ma opcji, że dostał towar po terminie bo produkt ten rotuje, oraz zamówił cały karton, który nie był otwierany a w środku po terminie połowa zawartości a druga połowa nie

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@HurtowniaEdek masz informację na stronach o dacie waznosci ? nagrywasz rozpakowania zwrotów ?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@HurtowniaEdek to nie pomyłka kuriera, wyceń co jesteś w stanie sprzedać i tyle oddaj a resztę niech se odbierze 😄 zwrot musisz przyjąć 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli masz dowody że to kupujący zrobił, zwróć mu tylko za to co mu się należy. Nie masz top zwróć całość. A ze rozpakowany karto to nie dowód, rozpakował żeby sprawdzić zawartość, nie rozpakowany karto przed wysłaniem to dowód na to  że Ty nie wiesz jakie były tam daty.

oznacz moderatorów