Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient odesłał mi inny towar niż został mu wysłany i upiera się przy tym, że nic takiego nie miało miejsca. Co zrobić w takiej sytuacji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@HurtowniaEdek a co to znaczy inny towar ? jest też opcja że kurier pomylił paczki jak to zwrot w automacie i nadane bez pisania kodu na kartonie 😞
Jak już dojdziesz co się stało złóż reklamację 🙂
Odesłał "ten sam" produkt tylko że przeterminowany. Nie ma opcji, że dostał towar po terminie bo produkt ten rotuje, oraz zamówił cały karton, który nie był otwierany a w środku po terminie połowa zawartości a druga połowa nie
@HurtowniaEdek masz informację na stronach o dacie waznosci ? nagrywasz rozpakowania zwrotów ?
@HurtowniaEdek to nie pomyłka kuriera, wyceń co jesteś w stanie sprzedać i tyle oddaj a resztę niech se odbierze 😄 zwrot musisz przyjąć 🙂
Jeżeli masz dowody że to kupujący zrobił, zwróć mu tylko za to co mu się należy. Nie masz top zwróć całość. A ze rozpakowany karto to nie dowód, rozpakował żeby sprawdzić zawartość, nie rozpakowany karto przed wysłaniem to dowód na to że Ty nie wiesz jakie były tam daty.