anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot od klienta i uszkodzony towar

Rad-Stol
#12 Orędownik#

Kupujący zgłosił zwrot zakupionego stołu w 14 dniu od dostawy stołu po kolejnych 13 dniach nadał paczkę do nas, stół dotarł do nas uszkodzony, klient założył dyskusję, że nie ma zwrotu pieniędzy, co w tej sytuacji mamy zrobić, stół uszkodzony klient domaga się całkowitego zwrotu pieniędzy, dodatkowo nie odesłał dowodu wpłaty. Proszę o radę jak odpisać i czy mamy prawo zmniejszyć mu zwrot  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@Rad-Stol uszkodzenie transportowe czy przez klienta, protokół szkody macie ? dowód wpłaty nie jest wymagany !

Jak odebrałeś bez uwag, oddaj kasę, jak masz protokół zgłoś reklamacje do przewoźnika jak uzna dostaniesz kasę jak odrzuci za złe pakowanie wystąpisz z roszczeniem do konsumenta 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Rad-Stol
#12 Orędownik#

a skąd mamy wiedzieć przez kogo został uszkodzony towar??

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Rad-Stol zawodowo sprzedajesz, przecież widać po paczce czy miejscu uszkodzenia kto mógł uszkodzić ? wrzuć fotkę zobaczymy, ale dla własnego duochronu lepiej zawsze pisać protokół nawet jak uszkodził klient masz podkładkę że takie doszło 🙂

 

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak ,możesz umniejszyć  jeśli uszkodzenie powstało na skutek działania klienta , w przypadku uszkodzenia w transporcie protokół szkody i reklamacja u przewoźnika .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz dowody że kupujący uszkodził masz prawo obniżyć zwrot środków o tyle o ile zmniejszyła się wartość zwracanego towaru, ale jak to zwrot Smart to nie jest to taka oczywista oczywistość ponieważ to nie kupujący jest stroną przewoźnika, Wiesz że kupujący uszkodził towar w ramach użytkowania to pomniejsz- nie masz to zwróć całość.

oznacz moderatorów

Rad-Stol
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów