Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zgłosił zwrot zakupionego stołu w 14 dniu od dostawy stołu po kolejnych 13 dniach nadał paczkę do nas, stół dotarł do nas uszkodzony, klient założył dyskusję, że nie ma zwrotu pieniędzy, co w tej sytuacji mamy zrobić, stół uszkodzony klient domaga się całkowitego zwrotu pieniędzy, dodatkowo nie odesłał dowodu wpłaty. Proszę o radę jak odpisać i czy mamy prawo zmniejszyć mu zwrot
@Rad-Stol uszkodzenie transportowe czy przez klienta, protokół szkody macie ? dowód wpłaty nie jest wymagany !
Jak odebrałeś bez uwag, oddaj kasę, jak masz protokół zgłoś reklamacje do przewoźnika jak uzna dostaniesz kasę jak odrzuci za złe pakowanie wystąpisz z roszczeniem do konsumenta 😄
a skąd mamy wiedzieć przez kogo został uszkodzony towar??
@Rad-Stol zawodowo sprzedajesz, przecież widać po paczce czy miejscu uszkodzenia kto mógł uszkodzić ? wrzuć fotkę zobaczymy, ale dla własnego duochronu lepiej zawsze pisać protokół nawet jak uszkodził klient masz podkładkę że takie doszło 🙂
Tak ,możesz umniejszyć jeśli uszkodzenie powstało na skutek działania klienta , w przypadku uszkodzenia w transporcie protokół szkody i reklamacja u przewoźnika .
Masz dowody że kupujący uszkodził masz prawo obniżyć zwrot środków o tyle o ile zmniejszyła się wartość zwracanego towaru, ale jak to zwrot Smart to nie jest to taka oczywista oczywistość ponieważ to nie kupujący jest stroną przewoźnika, Wiesz że kupujący uszkodził towar w ramach użytkowania to pomniejsz- nie masz to zwróć całość.
Paulinka, to chyba nie ten temat 😉
@serwis-texas faktycznie dziwne to wygląda, bo przeniosłam wiadomość na forum dla kupujących.