- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
hej,
mam pytanko.
dostałam dzisiaj zwrot lampki od klientki, która nie podała przyczyny zwrotu. Wszystko byłoby ok,gdyby nie to że brak jest oryginalnego opakowania (przesłała tylko odcięty kawałek) i tylna lampka jest cała porysowana. Nie mam szans sprzedać tej lampki po pierwsze bez pudełka a po drugie w takim stanie. klientka nie zgłosiła żadnego uszkodzenia ani wady, nic. Po prostu zgłosiła zwrot i ją odesłała. Wszystko oki jeśli lampka po prostu by jej się nie spodobała,ale ewidentnie jej używała. Co powinnam zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Art. 34.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
Poinformuj że lampa nie ma żadnej wartości bo jest zniszczona i zwrotu kasy nie będzie 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może oddać 1 czy 5zł, za sam materiał, jeżeli jest całkiem zniszczona, ale zwykle to poprostu lepiej obniżyć wartość zwrotu 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam kolegę co często na rowerze jeździ. Zapytam czy by nie odkupił, jeśli lampka działa 🙂
@RybkaNaRowerze, ile byśmy chcięli za ten egzemplarz (skoro działa, a jest z tyłu zarysowana lekko)? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
hmmm.... nawet nie pomyślałam żeby to sprawdzić od razu. teraz sprawdziłam i przednia lampka nie działa ..... Pytanie czy klientka coś z nią zrobiła? Tylko co? A jeśli nie to dlaczego po prostu nie zgłosiła że cos jest nie tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RybkaNaRowerze Nie możesz nic nie oddać @kostas11 wprowadza Cię w błąd. Możesz zmniejszyć kwotę za sam towar, jeśli jego wartość spadła, ale proporcjonalnie do tego spadku, samo opakowanie ma minimalny na to wpływ. Zgodnie z prawem konsument nie musi odsyłać towaru w oryginalnym opakowaniu. Poza zwrotem kwoty za towar należy się zwrot kosztów przesyłki do klienta. Do obniżenia kwoty zwrotu warto mieć jakąś podkładkę, jakieś wyliczenie, inaczej można sobie narobić kłopotów, gdy klient podejmie odpowiednie działania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak wiem... już napisałam do radcy prawnego, ale pojawiła się nowa okoliczność bo nie sprawdziłam tego od razu, ale przednia lampka nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co jak opakowanie będzie ze szczerego złota a w środku paczka ryżu, też minimalny wpływ? I jak nie odda kartonika to mam oddać klientowi powiedzmy 90% wartości produktu? ^^
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, i jeszcze brylantami może być wysadzane to opakowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Brylanty nie wysadzają- to raczej trotylu trza użyć
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pulkownik66 Ja wiem, jakby je tak rozdrobnić na pył węglowy, to po zmieszaniu z powietrzem efekt byłby wybuchowy😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄