Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dziś wysłaliśmy przesyłkę do Czech. Została zeskanowana na oddziale inpost. Później dostałam email, że paczka wraca do nadawcy z nowym numerem paczki. Klient nie dokonał zwrotu. Paczka ma wrócić do mnie jako do nadawcy prosto z magazynu inpost do którego kurier zawiózł paczkę po jej odebraniu.
Wrzucam zdjęcia jak wygląda to na śledzeniu na stronie inpostu i w zamówieniu klienta na allegro.
Czy ktoś z was miał podobna sytuację?
@tuliko Rozumiem, że Twój wpis dotyczy zamówienia o numerze 72a7fd60-fe9c-11ef-a684-d59c44faf1d9? Weryfikuję sytuację zwrotu paczki do nadawcy i wrócę z informacją, gdy otrzymam odpowiedź. 😊
Dziękuję
Tak chodzi o to zamówienie, dziękuję
@tuliko wracam z informacją od przewoźnika - paczka została zwrócona do nadawcy, ze względu, że na etykiecie o numerze 400841039574741138906622 zostały nadane dwie przesyłki. Zgodnie z regulaminem, gdy oddział zidentyfikuje zdublowane przesyłki, są one zwracane do Nadawcy.
Bardzo dziękuje za pomoc