Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałem towar do kupującego i gdy był w drodze do kupującego, kupujący zmienił zdanie i zainicjował zwrot pieniędzy, mimo że towar jeszcze do niego nie dotarł. Generalnie w tej chwili nie mam pieniędzy na ten produkt, nie ma produktu, bo jest w drodze do kupującego. Co zrobić w takiej sytuacji?
sprzedałeś jako firma? więc proste masz 14dni na zwrot jak zdążyłeś wysłać a zakup nie był smart to kupujący nieodbierając paczki nie wywiązał się z umowy czyli to co ci przewoźnik doliczy ucinasz z kwoty zwrotu jak paczka wróci jak ze smartem to zwrot jest darmo i jak wróci robisz zwrot kasy
@Aldemshop dodam, że możesz zasilić saldo Allegro Finanse kwotą potrzebną na zwrot dla kupującego, gdy towar trafi do Ciebie z powrotem, a na saldzie nie będzie potrzebnej do zwrotu kwoty. Tutaj artykuł na ten temat.