Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Osoba kupiła towar z mojej aukcji. Niestety jak twierdzi przedmiot nie spełnia jej oczekiwań. Niestety dokonałem wypłaty środków z allegro na moje konto firmowe. Osoba zapłaciła poprzez PayU. Mam środki na koncie allegro ale nie w PayU tylko w przelewy24. Zleciłem zwrot za pomocą allegro, ale nie wiedziałem, że allegro nie pobierze pieniędzy z wspólnej puli tylko z PayU bo osoba zapłaciła poprzez bramkę PayU, a jak wspomniałem w PayU brakuje funduszy. Więc, z tego co widzę zwrotu nie mogę zrobić ponieważ jest brak środków w PayU. Nie mogę również anulować zwrotu ponieważ się nie da. Nie mogę również doładować konta, bo nie ma takiej opcji. Nie wiem co teraz zrobić a klient czeka na pieniądze. Proszę o pomoc i jeśli ktoś wie, to jaki mam czas na zwrot pieniędzy.
Poprosić o nr konta bankowego kupującego i przelać.
Tyle wiem. Ale w powietrzu wisi uruchomiony automatyczny zwrot, i kiedy pieniądze wpłyną ze sprzedaży zostanie zrealizowany zwrot pieniędzy razy 2. Jeden poprzez przelew zwykły tradycyjny, a drugi poprzez zlecenie zwrotu pieniędzy poprzez allegro. Pytanie jest takie jak anulować zwrot na allegro.
Wisi 24 godz i jak nie będzie środków to zostanie anulowany, ale jak zauważyłeś zleciłeś nie przez PayU tylko Przelewy24.
@LEW433 Nie zlecił przez Przelewy24, tylko z Allegro Finanse ogólnie. Nie będzie pieniędzy tam gdzie kupujący wpłacił, zwrot nie zostanie zrealizowany.
Nie zleciłem poprzez przelewy24 ponieważ jeżeli bym to zrobił to nie było by problemu. Klient zapłacił poprzez PayU i tą samą stroną idzie zwrot. Wyżej napisałem.
@bougieitems Zlecony zwrot za pośrednictwem Allegro Finanse anuluje się automatycznie po 24 godzinach, o ile nie wpłyną środki od kupujących do Twojej zakładki PayU. Odczekaj 24 godziny i po anulowaniu zwrotu oddaj kupującemu pieniądze zwykłym przelewem bezpośrednio na jego rachunek bankowy, który Ci poda.
Gdyby Allegro odmówiło Ci zwrotu prowizji, złożysz odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym i dołączysz dowód zwrotu wpłaty.
Dziękuję. Pozdrawiam.