Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu sprzedałam pewnej osobie kurtkę. Paczka została wysłana, dotarła na miejsce.
Dziś otrzymałam wiadomość, że kupujacy chce odstąpić od umowy i odesłać mi kurtkę. (z niewiadomej przyczyny)
Czy powinnam zwrócić pieniądze TYLKO za kurtkę, czy także za wysyłkę (paczki do kupującego) ? Bo za odesłanie jej do mnie z pewnością nie.
KALYANI_DAISY jeśli sprzedajesz jako firma -tak musisz zwrócić najniższy koszt przesylki jaki masz w tej ofercie . Sprzedając prywatnie nie masz takiego obowiązku pod warunkiem ,że jest to zwrot bez podania przyczyny . Jesli jest to reklamacja musisz pokryć wszystkie koszty jakie poniósł kupujacy .
czy mam dopytywać o powód zwrotu? czy po prostu przyjąć paczkę i zwrócić tylko pieniadze za kurtkę?
@KALYANI_DAISY Generalnie ( jezeli jestes osobą prywatną - bo odpowiedzi na to pytanie unikasz) żaden zwrot Cie nie dotyczy! Co innego jeżeli nie wyłączyłaś rękojmi i Kupujacy reklamuje towar - wtedy musisz przyjąć i rozpatrzyć reklamację.
nie unikam 😉 Owszem, sprzedałam jako osoba prywatna. Kupujący nie napisał, iż reklamuje z jakiegoś konkretnego powodu - po prostu chce odstąpić od umowy.
@KALYANI_DAISY To po prostu nie może 🙂 Chyba że wspaniałomyslnie się zgodzisz - tylko Twoja dobra wola 🙂
@KALYANI_DAISY Jeśli to reklamacja z powodu niezgodności z opisem, musisz zwrócić koszt dostawy i koszt odesłania.
@KALYANI_DAISY sprzedajesz jako osoba prywatna - jeżeli tak to NIE musisz przyjmować zwrotu bez podania przyczyny.