anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy kupującemu

MAMY ROZWIĄZANIE!
KALYANI_DAISY
#2 Obserwator#

Kilka dni temu sprzedałam pewnej osobie kurtkę. Paczka została wysłana, dotarła na miejsce.

Dziś otrzymałam wiadomość, że kupujacy chce odstąpić od umowy i odesłać mi kurtkę. (z niewiadomej przyczyny)

Czy powinnam zwrócić pieniądze TYLKO za kurtkę, czy także za wysyłkę (paczki do kupującego) ? Bo za odesłanie jej do mnie z pewnością nie.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

KALYANI_DAISY jeśli sprzedajesz jako firma -tak musisz zwrócić najniższy koszt przesylki jaki masz w tej ofercie . Sprzedając prywatnie nie masz takiego obowiązku pod warunkiem ,że jest to zwrot bez podania przyczyny . Jesli jest to reklamacja musisz pokryć wszystkie koszty jakie poniósł kupujacy .

oznacz moderatorów
KALYANI_DAISY
#2 Obserwator#

czy mam dopytywać o powód zwrotu? czy po prostu przyjąć paczkę i zwrócić tylko pieniadze za kurtkę?

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@KALYANI_DAISY  Generalnie ( jezeli jestes osobą prywatną - bo odpowiedzi na to pytanie unikasz)  żaden zwrot Cie nie dotyczy! Co innego jeżeli nie wyłączyłaś rękojmi i Kupujacy reklamuje towar - wtedy musisz przyjąć i rozpatrzyć reklamację.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
KALYANI_DAISY
#2 Obserwator#

nie unikam 😉 Owszem, sprzedałam jako osoba prywatna. Kupujący nie napisał, iż reklamuje z jakiegoś konkretnego powodu - po prostu chce odstąpić od umowy.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@KALYANI_DAISY To po prostu nie może 🙂  Chyba że wspaniałomyslnie się zgodzisz - tylko Twoja dobra wola 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@KALYANI_DAISY Jeśli to reklamacja z powodu niezgodności z opisem, musisz zwrócić koszt dostawy i koszt odesłania.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@KALYANI_DAISY sprzedajesz jako osoba prywatna - jeżeli tak to NIE musisz przyjmować zwrotu bez podania przyczyny.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów