anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniedzy za anulowanie zakupu

OutletFuks
#2 Obserwator#

Dzień dobry mamy problem z kupującym mianowicie, zakupił towar i po chwili anulował zakup. Domaga się od nas zwrotu środków za zakup a my tych środków nie otrzymaliśmy. Sprawdzaliśmy w systemie i nie mogliśmy zrobić zwrotu bo taki poszedł z allegro. Ktoś miał taką sytuację?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

komis-bell
#21 Demiurg#

Zamówienie ma status opłacone?

oznacz moderatorów

OutletFuks
#2 Obserwator#

Nie  ma status anulowane 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@OutletFuks dzień dobry! 
Czy chodzi o zamówienie nr 76d760e0-174a-11ef-8a8b-d1b9efe8e84c?
Możecie zasilić saldo Allegro Finanse kwotą potrzebną na wykonanie zwrotu dla tego kupującego 🙂 
W tym artykule znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na ten temat. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

OutletFuks
#2 Obserwator#

Tak dokładnie o te zamówienie chodzi gdy próbowaliśmy zrobić zwrot dostaliśmy informację że taki zwrot został dokonany do kupującego i nic dalej nie mogliśmy zrobić 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika zweryfikuj to proszę , bo autor watku wspomina jak zrozumialtm o automatycznym zwrocie ,,Sprawdzaliśmy w systemie i nie mogliśmy zrobić zwrotu bo taki poszedł z allegro,, 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria sprawdziłam to już 🙂 Kupujący nie otrzymał zwrotu za zamówienie, które podałam w wiadomości. 
@OutletFuks takie zlecenie zwrotu poszło, ale zostało anulowane, pewnie dlatego, że nastąpiła automatyczna wypłata środków na konto.   

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

OutletFuks
#2 Obserwator#

Nie było automatycznej wpłaty środków na konto ponieważ mamy ustawione raz w miesiącu a stan konta się nie zmienił na skarbonce 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@OutletFuks kupujący opłacił zamówienie 21 maja 2024, 28 maja został zlecony zwrot wpłaty dla niego, ale ma status "anulowany" (kupujący nie otrzymał tego zwrotu). 
Wypłata środków z Waszego salda miała miejsce 20 maja oraz 31 maja (zgodnie z ustawieniami wypłat). 
Dodatkowo z salda zostały pobrane opłaty z wpływów za korzystanie z Allegro (m.in. 21.05) to spowodowało, że na saldzie Allegro Finanse nie było wystarczającej ilości środków na zwrot. 
W tej sytuacji możecie zasilić saldo Allegro Finanse kwotą potrzebną do wykonania zwrotu dla kupującego. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

mirex2005
#12 Orędownik#

@OutletFuks my też tak mieliśmy. Zleciliśmy zwrot ale zanim wyszedł z allegro system dokonał wypłaty. 

oznacz moderatorów

OutletFuks
#2 Obserwator#

Też tak uważam ale najlepsze jest to że to trwa od 21 Maja i nie wiemy co robić 

oznacz moderatorów