anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot produktu

Borciu1
#7 Wielbiciel#

Cześć, klient kupił ode mnie poprzez Allegro Lokalnie stary ale sprawny joystick, po dwóch dniach pisze, że mu jednak nie działa z jego adapterem i chce zwracać... teraz nie mam pewności, czy czegoś z nim nie kobinował.. co robić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

Zwrot- nie pasuje, nie musisz się zgadzać i przyjmować, jakby reklamował to co innego.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Borciu1 Cześć, klient zgłasza zwrot czy reklamację? Musisz znać odpowiedź na to pytanie, bo od tego zależy dalsza procedura.

Zwrot -> jeśli jesteś osobą prywatną, to nie musisz przyjmować zwrotu bez podania przyczyny

Reklamacja z tytułu rękojmi -> jeśli produkt jest niezgodny z ofertą, to klient może złożyć reklamację, a Twoim obowiązkiem jest rozpatrzenie tej reklamacji i wydanie decyzji — negatywnej lub pozytywnej. Jeśli odrzucisz roszczenia klienta, to musisz je szczegółowo uzasadnić. 

oznacz moderatorów

Borciu1
#7 Wielbiciel#

klient zgłasza chęć zwrotu, to nie reklamacja. "Dzień dobry dziś odebrałem paczkę podłączylem pod adapter i chciałem sprawdzić czy będzie działać. Niestety z moim sprzętem nie działa i chciałbym zwrócić czy jest taka możliwość?"

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To teraz odpisz zgodnie z swoją decyzją. Możesz przyjąć zwrot ale nie musisz.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Borciu1 jesteś prywatnym sprzedawcą i nie musisz się godzić na zwrot bo ,,nie działa z jego adapterem ,, . Klient ma życzenie to niech odsyła na reklamację , ALE jeśli stwierdzisz ,że produkt jest sprawny lub zauważysz ingerencję czy jak piszesz kombinację odrzucisz roszczenie i wezwiesz do odebrania produktu  ,pamiętaj do reklamacji musisz się odnieść jasno i zrozumiale .Jesli dojdzie do odesłania nagrywaj cały proces rozpakowania i dokładnie obfilmuj cały produkt tuż po wyjęciu z opakowania .

oznacz moderatorów

Borciu1
#7 Wielbiciel#

No właśnie zgłasza to jako chęć zwrotu a nie reklamacje. Nie bardzo wiem co mu odpisać

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Borciu1 decyzja należy do Ciebie , zwrotu przyjmować nie musisz , ale może to się odbyć np. na Twoich warunkach ,poniosłeś koszty , staciłeś czas to napisz klietowi ile to kosztuje .

oznacz moderatorów