Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Mam pytanie odnośnie jednej z sytuacji. Sprzedając jeden przedmiot, po dobie kupujący napisał, że jednak nie zamawia tego produktu (rozmyślił się i prosił o nie wysyłanie). Zwróciłam mu pieniądze za zakup i dostawę, anulowałam zamówienie (paczka nie była jeszcze w drodze, była na etapie przygotowywania). Złożyłam również wniosek o zwrot prowizji z Allegro. Nie było odzewu, pomyślałam, że może za szybko złożyłam ten wniosek, skoro jeszcze nie otrzymałam potwierdzenia dotyczącego zwrotu transakcji kupującemu i dlatego wniosek się "zaciął", więc anulowałam go, myślałam że będę mogła wystawić nowy. Teraz jak próbuję złożyć ponownie wniosek o zwrot prowizji allegro informuje mnie, że już taki istnieje. Natomiast na liście wniosków widnieje on jako wycofany. Co robić?
@LakowanieWoskiem Teraz ponownie poproś o zwrot prowizji do tej transakcji przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Dziękuję, spróbuję.