Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam 1 odrzucony wniosek o zwrot prowizji z 14 listopada 2024. Oferta: 15322986007. Powód:
To była woda perfumowana, z grawerem w języku polskim, zakupiona przez Węgra. Napisałam do niego wiadomość, czy na pewno jest świadom, że grawer jest w języku polskim. Poprosiłam go, żeby potwierdził do danej godziny, czy na pewno chce otrzymać zakup. Odpowiedzi nie dostałam, więc nie wysłałam perfum. Wpłaty nie zwróciłam, bo to było pobranie. Jak mam udowodnić, że zakup nie został sfinalizowany i otrzymać zwrot prowizji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ proszę o pomoc
Możesz się odwołać, ale jak nie masz dowodu to marne szanse.
Mogę kliknąć tylko "wycofaj wniosek", nie ma nic gdzie można by się odwołać. Jak to zrobić?
A w mailu z odrzuceniem nie masz czegoś?
albo odpowiedź po prostu na tego maila
Jak Lew
tylko odwolanie
screeny z próbą kontaktu z czlowiekiem
i na przyszłość - polecam wyłączyć pobrania
Czat bot Alina pomogła mi znaleźć jak się odwołać, napisałam, trzymam kciuki, dziękuję za pomoc
O kurcze
to Alina coś potrafi!!
Pierwszy raz jej się udało, więc nie omieszkałam jej pochwalić 😄
Cześć, @wiki0441. Napisz odwołanie przez formularz kontaktowy - w wiadomości podeślij zrzuty ekranu z korespondencji z klientem.
Tak zrobiłam, czekam na odpowiedź, dziękuję 😉
@wiki0441 Kolejny dowód na to, że procedura zwrotu prowizji w wypadku przesyłek pobraniowych jest niedopracowana. Normalnie jak się klient rozmyśli i nie zapłaci, to się samo anuluje, a zwrot prowizji następuje automatycznie - a tu amba
@SpeedyGonzalezz W przypadku nieodebrania przesyłki nie ma problemu, bo widać że paczka wróciła.
@SpeedyGonzalezz dokładnie. Szkoda, bo faktycznie będę musiała usunąć pobrania z cennika dostaw. Nawet nie mam wielu zwrotów, ale płacić prowizję za niesprzedany towar jest bez sensu...
@wiki0441 może Marcin R. zamówił sobie żeby podarować dla Viktorem 🤔