Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@dachoo23 Jeśli w zakładce: rozliczenia widnieje 0 zł to najlepiej będzie jeśli napiszesz zgłoszenie przez formularz kontaktowy i poprosisz o wyjaśnienie.
Cześć, @dachoo23. Proszę, abyś w tej sprawie napisał przez formularz kontaktowy. Na Twoje konto zostało nałożone ograniczenie - możesz to wyjaśnić jedynie w prywatnej korespondencji mailowej.
Cześć , zrobiłem to w zeszłym tygodniu.
Do dziś nie ma żadnej reakcji ze strony allegro.
Prawdopodobnie muszę jeszcze raz się upomnieć o status mojego problemu.
Dziękuję i pozdrawiam
Krzysiek
@dachoo23, niedługo powinieneś otrzymać odpowiedź na zgłoszenie 48146572. Przepraszam, że musiałeś czekać na wiadomość.
Nie
tu są po prostu takie terminy…