Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam
W dniu wczorajszym klient złożył zamówienie (numer zamówienia d71b2720-fbd9-11ee-9197-bd99537c519d) , Allegro oczywiście od razu pobrało prowizję.
Wieczorem, również wczoraj, klient anulował zamówienie ale..... zwrotu prowizji brak. Pomimo iż również wczoraj około 21:30 złożyłam wniosek o zwrot prowizji.
Chciałam się zatem dowiedzieć jak długo mam czekać na zwrot naszych pieniędzy? Które w sumie Allegro pobrało bez wcześniejszej wpłaty kupującego?
@WarsztatNadruku wpłata zwrócona klientowi ?
@mdrogeria Klient nie opłacił zamówienia.
Tak działa automatyczne pobieranie opląt!
@WarsztatNadruku Kupujący anulował płatność, ale nie samo zamówienie, dlatego nie otrzymałeś jeszcze zwrotu prowizji.
To co ma zrobić klient aby wróciła nam prowizja?
@WarsztatNadruku zakup za to zamówienie anulujemy w ciągu 7 dni (chyba że masz ustawiony inny czas automatycznego anulowania zamówienia w przypadku kup teraz) i wtedy otrzymasz rabat transakcyjny. Kupujący powinie anulować zamówienie w zakładce Moje zakupy, aby rata został przyznany wcześniej.