anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji za anulowane zamówienie

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Witam 

W dniu wczorajszym klient złożył zamówienie (numer zamówienia d71b2720-fbd9-11ee-9197-bd99537c519d) , Allegro oczywiście od razu pobrało prowizję.

Wieczorem, również wczoraj, klient anulował zamówienie ale..... zwrotu prowizji brak. Pomimo iż również wczoraj około 21:30 złożyłam wniosek o zwrot prowizji.

Chciałam się zatem dowiedzieć jak długo mam czekać na zwrot naszych pieniędzy? Które w sumie Allegro pobrało bez wcześniejszej wpłaty kupującego?   

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku wpłata zwrócona klientowi ?

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@mdrogeria Klient nie opłacił zamówienia. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak działa automatyczne pobieranie opląt!

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku Kupujący anulował płatność, ale nie samo zamówienie, dlatego nie otrzymałeś jeszcze zwrotu prowizji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

To co ma zrobić klient aby wróciła nam prowizja? 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WarsztatNadruku zakup za to zamówienie anulujemy w ciągu 7 dni (chyba że masz ustawiony inny czas automatycznego anulowania zamówienia w przypadku kup teraz) i wtedy otrzymasz rabat transakcyjny. Kupujący powinie anulować zamówienie w zakładce Moje zakupy, aby rata został przyznany wcześniej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów