Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzdeałam Produkt, który jak sie okazało nie jest juz dostepny na magazynie. Zwróciłam klientowi środki za zakup, natomiast z tego wzgledu że klient wystawił negatywna ocene + 1* za niezgodność z opisem nie moge odzyskac prowizji za sprzedaz, która w rzeczywistości została anulowana. Wniosek został odrzucony, odwołanie również. Kolejnego już nie moge wystawić. Co moge zrobić?
@skleptumis Pogodzić się, niestety.😣
@skleptumis Jeśli uważasz, że zwrot prowizji Ci się należy, możesz się jeszcze odwołać przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
Niestety, w tym względzie Allegro jest "myślącym inaczej".
W/g serwisu Allegro kupujący jest wróżką i może porównać produkt (którego nie otrzymał i nie widział) z opisem na aukcji. To jest taki absurd Allegro, do którego, niestety, musisz się przyzwyczaić.
xyz96 - odwołania nic nie dadzą , przejdź do realiów. Transakcja została zapewne anulowana przez sprzedawcę, powód - jedyny możliwy - brak towaru. Jedynie Oficjalny Sklep Allegro może zwracać wpłatę w takich sytuacjach kupującemu bez porozumiewania się - to z wpisów w komentarzach. Wobec innych sprzedających są wyciągane poważniejsze konsekwencje. To i tak dobrze, że sprzedawca nie miał w tej sytuacji większych problemów ze strony serwisu.