anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem osobistym

WazCar
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Oferuję na swoich aukcjach opcję odbioru osobistego. Mam wprowadzone punkty odbioru. Patrząc w opcję dostawy na aukcji widać możliwość odbioru osobistego. Gdy kliknę Kup Teraz też widzę opcję odbiór osobisty. Wszystko jest w porządku, dopóki klient nie chce zakupić towaru z odbiorem osobistym. Wtedy taka opcja się mu nie pokazuje. Jest to czwarty przypadek w tym tygodniu. Klienci próbują w aplikacji na telefonie jak i przez komputer. Opcja osobista nie pokazuje się ani w jednym ani drugim. Czy ktoś miał podobny problem lub jakoś go rozwiązał?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@WazCar Wybór odbioru osobistego jest skomplikowany do granic absurdu. Kupujący musi przy wybieraniu formy dostawy kliknąć "pokaż wszystkie punkty na mapie", potem na tej mapie zaznaczyć po prawej na górze "odbiór osobisty", następnie oddalić mapę i znaleźć punkt odbioru osobistego na terenie całego kraju, potem przybliżyć mapę i zaznaczyć ten punkt - mało kto sobie z tym radzi.

Allegro nie lubi odbiorów osobistych, ponieważ pobiera prowizję od wysyłki.

oznacz moderatorów

WazCar
#7 Wielbiciel#

Faktycznie, dodałem do koszyka losowy towar z mojego miasta od innego sprzedającego i nie pokazuje się opcja odbiór w punkcie. Znalazłem go dopiero na mapie. 
To teraz pytanie dlaczego jak dodam do koszyka towar z mojego drugiego konta to widzę opcję odbiór w punkcie ( screen w załączniku ), a od innych sprzedawców nie?

Mam z tym spory problem, ponieważ kupujący nie są w stanie znaleźć opcji odbiór osobisty i kupują towar z dostawą do Paczkomatu, następnie wpisują w uwagach do sprzedającego informację, że odbiorą towar osobiście u mnie. Po pierwsze jest mi w stanie to umknąć, ponieważ zamówienia obsługuje magazyn i tamci pracownicy nie mają uprawnień w programie ani wiedzy jak takie zamówienie zmodyfikować, a po drugie jak nie wyślę takiej paczki tylko przekieruję ją do któregoś z moich punktów odbioru to przesyłka widnieje jako niewysłana, czyli tracę punkty za wprowadzenie listu przewozowego i wysyłkę w terminie.

Czy mogę prosić pracownika Allegro o wyjaśnienie tej sytuacji?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@WazCar Nie załączyłeś zrzutu, o którym piszesz, więc trudno mi się odnieść do tego problemu. Sprawdź proszę, czy inny sprzedajacy, o którym piszesz, udostępnia możliwość odbioru osobistego. Jeśli tak, będziesz mógł bo wybrać, wybierając opcję mapy i wpisując miejscowość.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

xyz96 - dokładnie. Tym razem się zgodzę z Tobą. Jeszcze gorzej jest z wyborem formy zapłaty - bezpośredni przelew na konto sprzedającego. Od pół roku nikt nie może do tej opcji dojść. nawet nie wiem, czy jest taka do wyboru. Następna rzecz- problem z płatnością przez Allegro Finanse - w tym przypadku czasem kupujący wpłacają bezpośrednio na konto sprzedającego. I tutaj zaczynają się "schody". Nie mogę zaadresować przesyłki, gdyż nie istnieje ona w systemie (PP, InPost). Generalnie - kupującego to nie interesuje, on zapłacił, nieważne, że w inny sposób niż wybrany w formularzu. A co ma zrobić sprzedający w takim przypadku?. Jak kupujący wybrał przesyłkę typu Allegro - trzeba dołożyć do kosztów wysyłki, jak Allegro SMART - trzeba z własnej kieszeni zapłacić za wysyłkę. I kupujący nie będzie miał możliwości zwrotu większości towaru, gdyż chciał towar za 4 zł, a resztę dobrał do 40 zł z zamiarem darmowego zwrotu.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@xyz96 tym razem genialne wytłumaczenie

krótkie, konkretne, na temat i zrozumiałe dla każdego

w pełni obrazuje występującą miejscami głupotę interfejsu

witryny www.allegro.pl

 

 

 

 

oznacz moderatorów