anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot prowizji

BondageAndSteel
#1 Nowicjusz#

Sprzedałem produkt, kupujący wpłacił całość kwoty, ja potrzebowałem kilku dni aby go wykonać w tym czasie sprzedawca otworzył spór na Allegro że jeszcze nie otrzymał produktu, ja to zamówienie anulowałem i na konto zwróciłem kupującemu całość pieniędzy. Staram się o zwrot prowizji od Allegro ale jak wpisuję nr ofery lub nazwę kupującego za co chce ten zwrot to nic nie się nie wyświetla. Dlaczego? Czy jest jakiś mail do Allegro aby się z nimi skontaktować? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@BondageAndSteel pewnie sprzedałeś na allegro lokalnie a tam nie ma zwrotów prowizji a tym bardziej z winy sprzedawcy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@BondageAndSteel  Jeśli to było na Allegro Lokalnie, o zwrot opłaty możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

Dobrze uzasadnij prośbę, napisz, że kupujący nie chciał poczekać na produkt, załącz jakieś dowody, być może otrzymasz zwrot naliczonej kwoty.

oznacz moderatorów