Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem produkt, kupujący wpłacił całość kwoty, ja potrzebowałem kilku dni aby go wykonać w tym czasie sprzedawca otworzył spór na Allegro że jeszcze nie otrzymał produktu, ja to zamówienie anulowałem i na konto zwróciłem kupującemu całość pieniędzy. Staram się o zwrot prowizji od Allegro ale jak wpisuję nr ofery lub nazwę kupującego za co chce ten zwrot to nic nie się nie wyświetla. Dlaczego? Czy jest jakiś mail do Allegro aby się z nimi skontaktować?
@BondageAndSteel pewnie sprzedałeś na allegro lokalnie a tam nie ma zwrotów prowizji a tym bardziej z winy sprzedawcy 😞
@BondageAndSteel Jeśli to było na Allegro Lokalnie, o zwrot opłaty możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dobrze uzasadnij prośbę, napisz, że kupujący nie chciał poczekać na produkt, załącz jakieś dowody, być może otrzymasz zwrot naliczonej kwoty.