Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient rozpoczął zamówienie po czym nie opłacił i ponownie rozpoczął kolejne zamówienie. Finalnie mamy 2 rozpoczęte i niezakończone płatności i podwójnie pobraną prowizję (łącznie na ponad 8 tys.) Po kontakcie z klientem okazało się, że żadnego z zamówień nie ma zamiaru opłacić, ale nie potrafi ich anulować, a ponieważ jest osobą starszą ciężko mu wytłumaczyć jak ma to zrobić. Bardzo proszę o zwrot prowizji. Wnioski już zostały złożone.
Numery zamówienia:
@Conangroup Zaczekaj, proszę na odpowiedź we wniosku.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Ile to może potrwać ? Z końcem miesiąca wystawicie nam fakturę, której nie uśmiecha nam się płacić, bo nie jest to mała kwota.