anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot prowizji

Conangroup
#7 Wielbiciel#

Klient rozpoczął zamówienie po czym nie opłacił i ponownie rozpoczął kolejne zamówienie. Finalnie mamy 2 rozpoczęte i niezakończone płatności i podwójnie pobraną prowizję (łącznie na ponad 8 tys.) Po kontakcie z klientem okazało się, że żadnego z zamówień nie ma zamiaru opłacić, ale nie potrafi ich anulować, a ponieważ jest osobą starszą ciężko mu wytłumaczyć jak ma to zrobić. Bardzo proszę o zwrot prowizji. Wnioski już zostały złożone.

Numery zamówienia: 

07cb9530-4018-11ef-ae85-3ba47d06ab06
0cb0bef0-4017-11ef-bb40-11a7eb1a20ba
 
 
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Conangroup Zaczekaj, proszę na odpowiedź we wniosku. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Conangroup
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Ile to może potrwać ? Z końcem miesiąca wystawicie nam fakturę, której nie uśmiecha nam się płacić, bo nie jest to mała kwota.

oznacz moderatorów